iphone app
android app
iphone app android app
Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ - ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ - ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ

Ν. Μαριάς: "Υπάρχουν λύσεις για το αεροδρόμιο Ηρακλείου"


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Για το τεράστιο πολιτικό ζήτημα που δημιουργείται καθώς οι αρμόδιες Ελληνικές Αρχές άφησαν εκτός κονδυλίων ΕΣΠΑ για την περίοδο 2014-2020 το αεροδρόμιο του Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» και μάλιστα τη στιγμή που είναι το δεύτερο αεροδρόμιο σε κίνηση επιβατών στην Ελλάδα, το οποίο χρησιμοποιούν και χιλιάδες πολίτες της Ε.Ε. υπό την ιδιότητα του χρήστη τουριστικών υπηρεσιών, μίλησε σε συνέντευξη ο ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής Νότης Μαριάς, στο ραδιοφωνικό σταθμό RADIO 98.4.

Στη συνέχεια ο Νότης Μαριάς αναφέρθηκε στην απάντηση της Επιτρόπου κας Creţu για το αεροδρόμιο του Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» σύμφωνα με την οποία «το εν λόγο αεροδρόμιο ανήκει στο κεντρικό δίκτυο σύμφωνα με τον Κανονισμό 1315/2013 για το διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών (ΔΕΔ-Μ) και αποτελεί μέρος του Ανατολικοδυτικού - Μεσογειακού διαδρόμου και ως εκ τούτου οι Ελληνικές αρχές μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για την παροχή στήριξης στο πλαίσιο του Κανονισμού 1316/2013 για τον χρηματοδοτικό μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη»

Επιπλέον ο Νότης Μαριάς αναφέρθηκε στην απάντηση της Επιτρόπου κας Creţu για τη χρηματοδότηση του οδικού δικτύου Ηρακλείου-Μοιρών όπου αναφέρει ότι «όσον αφορά τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία (ΕΔΕΤ), σύμφωνα με την αρχή της επιμερισμένης διαχείρισης, η Επιτροπή δεν παρεμβαίνει στην επιλογή των έργων».

«Η επιλογή αυτή εναπόκειται στην αρμοδιότητα των εθνικών αρχών, υπό την προϋπόθεση ότι οι επιλογές τους είναι σύμφωνες με τις αρχές που ορίζονται στα έγγραφα προγραμματισμού, τα οποία έχουν εγκριθεί κατόπιν διαβούλευσης με την Επιτροπή, και ότι συμμορφώνονται με την ισχύουσα νομοθεσία. Κατά συνέπεια, οι ελληνικές αρχές είναι αρμόδιες να αποφασίσουν όσον αφορά τη συγχρηματοδότηση από την EE οποιουδήποτε έργου που αποσκοπεί στην αποκατάσταση ζημιών σε υποδομές που προκλήθηκαν από φυσικές καταστροφές», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ.Μαριάς.

Στην συνέχεια ο Έλληνας Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής επισήμανε ότι «τα κονδύλια του ΕΣΠΑ και κέρδη από τα ελληνικά ομόλογα που έχει στην κατοχή της η ΕΚΤ ύψους 3,5 δισ. ευρώ και τα οποία προορίζονται να δοθούν στην Ελλάδα μπήκαν ως εγγύηση προκειμένου οι τοκογλύφοι δανειστές να διασφαλιστούν  για να χορηγήσουν το περίφημο δάνειο-γέφυρα ύψους 7,1 δισ. ευρώ που δόθηκε από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό EFSM με απόφαση του Συμβουλίου».

Όπως παρατήρησε ο Νότης Μαριάς «αυτό είναι μια πρωτοφανής ενέργεια γιατί οι δανειστές πέραν των σκληρών μνημονιακών όρων που επέβαλλαν για να δοθεί το δάνειο-γέφυρα με το οποίο σημειωτέον διασώζονται το ΔΝΤ, η ΕΚΤ αλλά και η Τράπεζα της Ελλάδος, απέδειξαν ότι δεν υπάρχει καμιά ευρωπαϊκή αλληλεγγύη και έδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο».

Στη συνέντευξή του ο Νότης Μαριάς αποκαλύπτει ότι «ο Γιούνκερ πούλησε φύκια για μεταξωτές κορδέλες με το περίφημο πακέτο του των 35 δισ. ευρώ το οποίο εμφάνιζε ως δέλεαρ προκειμένου η Ελλάδα να υπογράψει το νέο μνημόνιο. Και σαν να μην έφτανε αυτό ο Α. Τσίπρας παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Γιούνκερ προσπαθεί να χρυσώσει το χάπι του μνημονίου 3 πολυδιαφημίζοντας και αυτός το «Πακέτο Γιούνκερ» των 35 δισ. ευρώ.»

«Από την πρώτη στιγμή», κατέληξε ο Νότης Μαριάς, «είχαμε ξεκαθαρίσει ότι το περίφημο «Πακέτο Γιούνκερ» των 35 δισ. ευρώ δεν ήταν τίποτε άλλο από τα ποσά που έχει λαμβάνειν η Ελλάδα από τα διάφορα Διαρθρωτικά Ταμεία της Ε.Ε., για την Προγραμματική Περίοδο 2014-2020 δηλαδή 20 δισ. ευρώ από το ΕΣΠΑ και 15 δισ. ευρώ για αγροτικές επιδοτήσεις και τα οποία είναι διασφαλισμένα άνευ άλλου τινός και υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι θα μπορέσουν να απορροφηθούν εγκαίρως και νομίμως».

Τέλος ανέλυσε την μνημονιακή στροφή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και κάλεσε τους πολίτες της Κρήτης συσπείρωση στο πλευρό των Αντιμνημονιακών δυνάμεων.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση