iphone app
android app
iphone app android app
Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017
υπνος καύσωνας

Τρόποι για να κοιμηθείτε πιο άνετα όταν έχει ζέστη


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Όταν οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, ο ύπνος μας γίνεται συνήθως πιο ανήσυχος και λιγότερο ξεκούραστος, καθώς αν ζεσταινόμαστε δεν μπορούμε να χαλαρώσουμε και να κοιμηθούμε.

Νομίζω πως πρέπει να πάρουμε ατα μέτρα μας για τους αυγουστιάτικους καύσωνες!

Δείτε μερικά απλά μέτρα που μπορείτε να πάρετε:


-Μην κουνιέστε

Με την συνεχή κίνηση το σώμα παράγει ακόμη περισσότερη θερμότητα και θα ζεσταίνεστε πιο πολύ.


- Μην τρώτε πολύ αργά το βράδυ

Θα εξασφαλίσετε καλύτερη ποιότητα ύπνου εάν αποφύγετε το πολύ φαγητό και το αλκοόλ το βράδυ και περιορίσετε το τελευταίο γεύμα της ημέρας τουλάχιστον δύο ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα ύπνου.


-Προτιμήστε τα βαμβακερά σεντόνια

Προτιμήστε τα βαμβακερά, καθώς το ύφασμα είναι πιο ελαφρύ και αναπνέει περισσότερο.


-Μην ξεχάσετε το νερό

Αφήστε ένα ποτήρι νερό επάνω στο κομοδίνο για ώρα ανάγκης. Αποφύγετε να πιείτε νερό αμέσως πριν κοιμηθείτε, για να μην επισκέπτεστε την τουαλέτα.


-Κάντε ένα δροσερό ντους

Ένα δροσερό ντους πριν τον ύπνο είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος να ρυθμίσετε τη θερμοκρασία του σώματος. Ωφέλιμο θα ήταν να αποφύγετε το πολύ κρύο νερό, γιατί θα σας ξυπνήσει και μετά δε θα μπορείτε να κοιμηθείτε.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση