iphone app
android app
iphone app android app
Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017
facebook νέο λογότυπο

To Facebook άλλαξε το λογότυπό του


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Για πρώτη φορά από το 2005 που έκανε την πρώτη του εμφάνιση, το Facebook άλλαξε προχθές αθόρυβα το λογότυπό του και προφανώς δεν το πήρε χαμπάρι κανένας. Και πώς να το καταλάβει άλλωστε, αφού, κάθε φορά που συνδεόμαστε, το μόνο που βλέπουμε είναι το λογότυπο με το γράμμα "f" (το οποίο παρεμπιπτόντως δεν έχει αλλάξει); Αν όμως τύχει και πείτε σε κάποια από τις σελίδες που εμφανίζει το μεγάλο λογότυπο, θα παρατηρήσετε το νέο σχέδιο, το οποίο είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της ομάδας σχεδιασμού του Facebook και του σχεδιαστή Eric Olson.

Το πρώτο λογότυπο του Facebook, σχεδιάστηκε πριν από δέκα χρόνια, από τους Joe Kral και Cuban Council και η γραμματοσειρά που χρησιμοποιήθηκε ήταν η Kalvika. Έκτοτε, το λογότυπο του Facebook διατηρήθηκε απαράλλαχτο και έγινε γνωστό παγκοσμίως. Βέβαια, επειδή το λογότυπο αυτό σπάνια εμφανίζεται στον ιστότοπο του Facebook, ενδεχομένως να μην είχατε παρατηρήσει ούτε καν το παλιό.

Ο διευθυντής δημιουργικού της εταιρείας, Fosh Higgins, δήλωσε ότι, μετά από 10 χρόνια παρουσίας στο διαδίκτυο με ένα αρκετά σοβαρό εταιρικό προφίλ, η εταιρεία αποφάσισε ότι ήρθε πλέον η ώρα για αλλαγή. Καθώς το Facebook είναι πλέον ίσως το περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο καθιερωμένο brand name στο μυαλό των χρηστών, οι υπεύθυνοι του Facebook θεώρησαν ότι δεν υπήρχε πλέον ανάγκη να εμφανίζεται με τόσο σοβαρή εταιρική εικόνα. Έτσι, αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα για τη μετάβαση σε ένα πιο μοντέρνο, φιλικό και οικείο εταιρικό προφίλ.

Αντί ωστόσο να προχωρήσει σε επανασχεδιασμό του υπάρχοντος λογοτύπου, η εταιρεία προτίμησε απλώς να του δώσει λίγες φρέσκες πινελιές (για ευνόητους λόγους). Για το λόγο αυτό συνεργάστηκε με τον σχεδιαστή Eric Olsen, του οποίου τη γραμματοσειρά είχαν ήδη χρησιμοποιήσει στο παλιό λογότυπο, για να τους φτιάξει μια καινούρια γραμματοσειρά που να αντανακλά τη σημερινή εικόνα αλλά και τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας. Έτσι πήρε τη νέα του μορφή το νέο λογότυπο του Facebook, το οποίο προβλέπεται να αρχίσει να εμφανίζεται αρκετά σύντομα σε διάφορους ιστοτόπους μέσα στις επόμενες ημέρες. Δεν προβλέπεται ωστόσο να αλλάξει κάτι στο λογότυπο με το μονόγραμμα "f" και το favicon, τα οποία από ότι φαίνεται θα διατηρήσουν τον παλιό τους σχεδιασμό.

Πηγή: el.blastingnews.com

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση