iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017
Μ.Βαμιεδάκης Παρίσι

Βαμιεδάκης: "Στόχος μας παραμένει η ανάδειξη του νησιού"


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Απαίτηση από τον επιχειρηματικό κόσμο στον τομέα του τουρισμού η σταθερότητα καθώς πολιτική αβεβαιότητα, ρευστή οικονομία και αρνητικά δημοσιεύματα μερίδας του διεθνούς Τύπου ροκανίζουν καθημερινά και σταθερά το θετικό πρόσημο των κρατήσεων προς τη χώρα, με την Κρήτη να βρίσκεται στην πρώτη θέση, επισημαίνει μιλώντας στο Ράδιο 9,84 ο εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης.

Ελπιδοφόρο το γεγονός ωστόσο ότι δεν έχει ακυρωθεί ούτε μία πτήση προς το νησί.

Παρίσι, Βρυξέλλες και Άμστερνταμ από την άλλη επισκέφθηκε στοχευμένα κλιμάκιο της Περιφέρειας σε ένα τριήμερο εκπαιδευτικό ταξίδι για τους πράκτορες, παρουσιάζοντας κάθε γωνιά του νησιού μέσα από ένα συγκεκριμένο λογισμικό.

Η διαδικτυακή πλατφόρμα στοχεύει να αναδείξει το σύνολο των πλεονεκτημάτων του νησιού και αναμένεται να αναδειχθεί ως ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο της τουριστικής αγοράς, καθώς περιέχει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών για τις ομορφιές, τα προϊόντα, την ιστορία και τη μοναδικότητα της Κρήτης. Παράλληλα αναμένεται να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για τη δημιουργία όσο το δυνατόν περισσότερων "εξειδικευμένων στην Κρήτη" πρακτόρων, οι οποίοι θα προωθούν με ζήλο τον προορισμό σε όλες τις παραδοσιακές αλλά και νέες αγορές. 

Η πλατφόρμα τίθεται σήμερα σε λειτουργία, αρχικά πιλοτικά σε όλες τις γαλλόφωνες αγορές, οι οποίες έχουν αποδείξει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη διαδικτυακή εκπαίδευση.

Για την ευρεία διάδοση της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας αλλά και τη σύσφιγξη των σχέσεων με τους κύριους παίκτες των ευρωπαϊκών αγορών, η Περιφέρεια προγραμμάτισε στοχευμένες εκδηλώσεις παρουσίασης και εγκαινίων της πλατφόρμας σε σημαντικές πόλεις της Ευρώπης, με αφετηρία το Παρίσι. 

Είναι γνωστό ότι παρ' όλη την καταγεγραμμένη αύξηση των κρατήσεων μέσω διαδικτύου, πολλοί τουρίστες συνεχίζουν να προτιμούν να κλείνουν τις διακοπές τους μέσω του έμπιστου ταξιδιωτικού τους γραφείου ή των ευρέως γνωστών tour operators.

Η Περιφέρεια Κρήτης είναι η πρώτη στην Ελλάδα που αποφάσισε σε συνεργασία με το μεγαλύτερο διεθνή οργανισμό διαδραστικής τουριστικής εκπαίδευσης να προχωρήσει στο σχεδιασμό της διαδικτυακής επιμoρφωτικής πλατφόρμας Creteexperts, δεδομένου ότι οι πράκτορες και οι πωλητές των ταξιδιωτικών γραφείων προωθούν κατά προτεραιότητα τους προορισμούς που γνωρίζουν καλύτερα.

Στόχος της στρατηγικής της Περιφέρειας είναι να παρουσιαστεί η ποικιλομορφία του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης όχι μόνο στα υψηλόβαθμα στελέχη των tour operators και τα ΜΜΕ με τους οποίους πραγματοποιούνται από τους εκπροσώπους της Περιφέρειας  καθ᾽ όλη τη διάρκεια του χρόνου συναντήσεις, αλλά και στους τελικούς πωλητές, οι οποίοι έρχονται σε απευθείας επαφή με τους καταναλωτές και τους δυνητικούς επισκέπτες. 

Περισσότεροι από 50 γαλλόφωνοι ταξιδιωτικοί πράκτορες, εκπρόσωποι των μεγαλύτερων τουριστικών πρακτορείων και δημοσιογράφοι προσκλήθηκαν στην πρώτη παρουσίαση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας για την Κρήτη στη γαλλική πρωτεύουσα, σε μια βραδιά με τα χαρακτηριστικά της παραδοσιακής φιλοξενίας.

Οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας, η αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου Μαρία Λιονή, και ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης υποδέχτηκαν τους συμμετέχοντες σε ελληνικό εστιατόριο στο κέντρο του Παρισιού. 

Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν με ενδιαφέρον την παρουσίαση του Μιχ. Βαμιεδάκη, ο οποίος τους ενημέρωσε για την πορεία του τουριστικού ρεύματος στην Κρήτη, το σημαντικό ρόλο της γαλλικής αγοράς, τη νέα καμπάνια, τις δράσεις της Περιφέρειας και φυσικά για την πρωτοβουλία σχεδιασμού της νέας εκπαιδευτικής πλατφόρμας.

Στις δηλώσεις τους οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κρήτης τόνισαν: «Η ποικιλομορφία της Κρήτης και το ανθρώπινο πρόσωπο της κρητικής φιλοξενίας είναι πολύ δύσκολο να αναδειχθούν με τους συνηθισμένους τρόπους προβολής. Πρέπει συνεπώς να επιστρατεύουμε συνεχώς έξυπνους και καινοτόμους τρόπους, ώστε να παρουσιάζουμε όλες τις προτάσεις του νησιού μας στους τουριστικούς φορείς. Η πληρέστερη και στοχευμένη ενημέρωση πωλητών τουριστικών πακέτων σχετικά με το τι μπορεί να προσφέρει η Κρήτη μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά στην αύξηση της ροής των κρατήσεων.

Η γαλλική αγορά παρουσιάζει μεγάλη δυναμική και πιστεύουμε ότι έχει όλες τις προοπτικές να αυξηθεί ακόμα περισσότερο στο νησί μας. Επειδή όμως δεν μπορούμε πρακτικά να φέρουμε όλους τους πωλητές στο νησί μας ώστε να το γνωρίσουν από κοντά και να το προωθήσουν, προσπαθούμε να τους δώσουμε όσες περισσότερες εικονικές και διαδραστικές εμπειρίες μπορούμε».

Στη συνέχεια πράκτορες και δημοσιογράφοι γεύτηκαν παραδοσιακά προϊόντα, και συμμετείχαν στην προετοιμασία κρητικών συνταγών, τις οποίες επιμελήθηκε η Λέσχη Αρχιμαγείρων Κρήτης. Η βραδιά συνεχίστηκε με διαδραστικά παιχνίδια γνώσεων και εμπειριών για τις ομορφιές της Κρήτης.

Οι συμμετέχοντες δήλωσαν ενθουσιασμένοι για την πρωτοβουλία και δεσμεύτηκαν να μεταδώσουν την εμπειρία και τις γνώσεις που αποκόμισαν για την Κρήτη σε όλους τους συνεργάτες τους και το γαλλικό κοινό. 

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση