iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017
Vound Ελληνική πατέντα βάζει ήχο στη δικτυακή ζωή
Οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τους ήχους με τους φίλους τους στο Facebook και το Twitter, ή να στείλουν ένα προσωπικό μήνυμα στο Whatsapp ή στο Facebook Messenger.

Ελληνική πατέντα βάζει ήχο στη δικτυακή ζωή


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Πόσα μπορείς να πεις μέσα σε 11 δευτερόλεπτα; Τα πάντα. Από ένα χαιρετισμό προς τους φίλους, από ένα επιφώνημα ικανοποίησης γεμάτο... γεύσεις πάνω από εκλεκτό πιάτο σε ένα εστιατόριο, μέχρι τον ήχο από τα σμαραγδένια νερά που χαϊδεύουν την άμμο μιας εξωτικής παραλίας την ώρα που την απολαμβάνεις στέλνοντας στα αγαπημένα σου πρόσωπα την αίσθηση ότι βρίσκονται κάπου εκεί κοντά σου. Ή ακόμη από το νιαούρισμα της αγαπημένης σου γάτας έως ένα σχόλιο έκπληξης, χαράς ή ενθουσιασμού.

Αυτός είναι ο πυρήνας μιας νέας επαναστατικής εφαρμογής, που θα κατακτήσει σύντομα τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, και η οποία έχει ως βασικούς εμπνευστές και δημιουργούς δύο νέους ανθρώπους, απόφοιτους της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Χανίων, της Ιωάννας Αγγελιδάκη και του Γιάννη Τσιώρη. Μια ιδέα που ήδη γνωρίζει μεγάλη επιτυχία, και η οποία ξεκίνησε να αναπτύσσεται τον Ιανουάριο του 2014, έχοντας ήδη χιλιάδες χρήστες στην πλατφόρμα iOS, στην οποία και δοκιμάζεται.

Η Ιωάννα Αγγελιδάκη.


Τι είναι

Το Vound, το παγκόσμιο δίκτυο ηχητικής δημιουργικότητας, όπως ονομάζεται, αποτελεί ένα νέο τρόπο επικοινωνίας μέσα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, πέρα από τη φωτογραφία, το κείμενο και το βίντεο. Όπως μας εξήγησε η κ. Αγγελιδάκη, οι χρήστες μπορούν να ηχογραφήσουν τη φωνή τους, να τη συνδυάσουν με γνωστά αποφθέγματα, ηχητικά εφέ ή οτιδήποτε μπορούν να φανταστούν με απλό και διασκεδαστικό τρόπο και να μοιραστούν τη δημιουργία αυτή με τους φίλους τους στο Facebook και στο Twitter, ή να στείλουν ένα προσωπικό μήνυμα στο Whatsapp ή στο Facebook Messenger.

Το ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι η ιδέα αυτή είναι ελληνική, δημιούργημα νέων ανθρώπων και έχει ανοίξει πανιά για ολόκληρο τον κόσμο. Όσο για το χρονικό περιορισμό, αυτός εξηγείται από την επιθυμία των δημιουργών του Vound κάθε μήνυμα να είναι όσο πιο ουσιαστικό γίνεται, χωρίς να πλατειάζει και να γίνεται βαρετό.

Ο Γιάννης Τσιώρης.


Η ομάδα

Φιλοδοξία της Ιωάννας Αγγελιδάκη και του Γιάννη Τσιώρη είναι να κάνουν το Vound το μεγαλύτερο ηχητικό κοινωνικό δίκτυο του κόσμου, το οποίο για το λόγο αυτό λανσάρεται επίσημα από το Τορόντο του Καναδά, ώστε στη συνέχεια να περάσει στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Η ομάδα, εκτός από την κ. Αγγελιδάκη και τον κ. Τσιώρη, αποτελείται από 8 άτομα. Πρωτοποριακός είναι και ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιείται η εργασία, δηλαδή διαδικτυακά, καθώς όλοι εργάζονται από απόσταση, με την ομάδα να αποτελείται από μέλη που ζουν σε διάφορες χώρες, όπως είναι η Ελλάδα, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Γερμανία, η Αγγλία και άλλες.

Πιο συγκεκριμένα, το Vound αποτελούν οι: Γιάννης Τσιώρης, συνιδρυτής και CEO, Ιωάννα Αγγελιδάκη, συνιδρύτρια και υπεύθυνη Μάρκετινγκ, Shadi El Abdalah, επενδυτής και σύμβουλος, Νίκος Κασταμούλας, Android and Backend developer, Παντελής Πρώιος, iOS and Frontend developer, Dennis Gecaj, designer, Cosmin Manea, Growth Hacker και Γιάννης Μπάτας, exposure coordinator.


Μοναδική εμπειρία

Όπως περιγράφει χαρακτηριστικά την όλη εμπειρία ο κ. Τσιώρης, «είναι φανταστικό πόσα μπορείς να πεις μέσα σε 11 δευτερόλεπτα! Βλέπουμε χρήστες να συνδυάζουν τις φωνές των φίλων τους σχηματίζοντας αστείες συζητήσεις, να προσθέτουν ηχητικά εφέ, ακόμα και να δημιουργούν εικονικές συζητήσεις με ήρωες όπως ο Γκάνταλφ! Κάποιοι τραγουδούν ένα ρεφρέν και άλλοι εύχονται στα αγαπημένα τους πρόσωπα με ξεχωριστό τρόπο, ενώ η βιβλιοθήκη του Vound δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να ακούσουν και όχι απλά να διαβάσουν αποφθέγματα σημαντικών ανθρώπων και ταινιών».


Στόχοι και όραμα

Οι στόχοι και το όραμα της επιχείρησης είναι να ανοίξει μια νέα εποχή στην επικοινωνία μέσα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης: «Φιλοδοξούμε να καθιερώσουμε το Vound ως ένα εναλλακτικό και χρήσιμο είδος περιεχομένου. Θέλουμε οι χρήστες μας να εμπνέονται από καθημερινές καταστάσεις και να λένε "α, μου ήρθε ένα vound", να βγάζουν το κινητό τους από την τσέπη, να το δημιουργούν και να το μοιράζονται με την παρέα τους».

Σταύρος Μουντουφάρης

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση