iphone app
android app
iphone app android app
Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017
Λ. ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ

Επισκέψεις Αυγενάκη σε έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Τη διήμερη περιοδεία του σε μεγάλα έργα υποδομής που βρίσκονται σε εξέλιξη στην Κρήτη ξεκίνησε την Πέμπτη 21 Μαΐου, ο τομεάρχης Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων, Χωροταξίας & Πολεοδομίας - βουλευτής Ηρακλείου κ. Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος επισκέφθηκε με τον δήμαρχο Χερσονήσου κ. Γιάννη Μαστοράκη και τον διευθυντή της ΕΥΔΕ/ΒΟΑΚ κ. Γιώργο Αγαπάκη το εργοτάξιο του έργου "Αναβάθμιση Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), οδικό τμήμα Γούρνες-Χερσόνησος".

Ο κ. Λευτέρης Αυγενάκης σε δηλώσεις του αναφορικά με τον ΒΟΑΚ τόνισε: «Δυστυχώς, η πραγματικότητα για τον ΒΟΑΚ είναι σκληρή. Τα νούμερα είναι απογοητευτικά και η ευθύνη είναι συνολική και για όλους μας. Αρκετά με τα τόσα χρόνια που πέρασαν, με τα τόσα χρήματα που δεν αξιοποιήθηκαν, εθνικά και ευρωπαϊκά, κυρίως όμως με τις τόσες ζωές που χάθηκαν και που κινδυνεύουν να χαθούν εάν δε συνεργαστούμε και δε φέρουμε αποτελέσματα άμεσα. Την ίδια στιγμή η Κυβέρνηση δεν έχει ξεκαθαρίσει τι θέλει να κάνει με το ΒΟΑΚ, και επιπλέον έχει αποσύρει και όλα τα προτεινόμενα έργα, μεταξύ αυτών και έργα για το ΒΟΑΚ, για έγκριση από το πακέτο Γιούνκερ. Πρέπει να εξετάσουμε όλους τους τρόπους χρηματοδότησης. Πρέπει να μιλήσουμε με ρεαλισμό και χωρίς ιδεοληψίες εάν θέλουμε να έχουμε την επόμενη πενταετία το μεγαλύτερο μέρος του ΒΟΑΚ ολοκληρωμένο».

Στη συνέχεια ο κ. Λ. Αυγενάκης επισκέφθηκε εργοτάξια που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη στο έργο Φράγμα Αποσελέμη και πιο συγκεκριμένα το φράγμα, τα διυλιστήρια νερού καθώς και το εργοτάξιο της Σήραγγας εκτροπής υδάτων Οροπεδίου Λασιθίου με συνολικό μήκος 3425,50μ.

Όσον αφορά στο Φράγμα Αποσελέμη ο  Τομεάρχης της Ν.Δ. δήλωσε: «Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο αναμφισβήτητα, το οποίο ευελπιστούμε να ολοκληρωθεί σύντομα χωρίς άλλες καθυστερήσεις. Ωστόσο, είναι ένα πελώριο έργο, έργο πολύ μεγαλύτερο από τις πραγματικές ανάγκες, και όπως φαίνεται δεν έγινε με ορθό σχεδιασμό. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ότι έγινε υπερεπένδυση, ανεβάζοντας κατακόρυφα το κόστος. Οδηγός μας σε τέτοιου είδους έργα πρέπει να είναι η σχέση κόστους - οφέλους αφενός και η περιβαλλοντική διάσταση των έργων. Ένα ζήτημα που μένει να εξεταστεί είναι ο τρόπος λειτουργίας της μονάδας διύλισης νερού, όπου μπορούμε να παραδειγματιστούμε από τα επιτυχημένα μοντέλα σε Ρόδο και Θεσσαλονίκη».

Ακολούθως, ο τομεάρχης Υποδομών της Ν.Δ. επισκέφθηκε το  εργοτάξιο του έργου οδοποιίας του τμήματος Αυχήν Αγκαθιάς-Χαμέζι με τον Γραμματέα της Κ.Ο. της Ν.Δ. κ. Γιάννη Πλακιωτάκη και την αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου, κ. Πελαγία Πετράκη και στη συνέχεια το Αεροδρόμιο Σητείας με τον δήμαρχο Σητείας κ. Θεόδωρο Πατεράκη.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση