iphone app
android app
iphone app android app
Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017
Ένωση Συλλόγων Γονέων Ηρακλείου 2015-2015

Το νέο Δ.Σ. και το διεκδικητικό πλαίσιο της Ένωσης Γονέων


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Το προγραμματικό τους πλαίσιο για τη διετία μέχρι την άνοιξη του 2017 παρουσίασαν σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν την Τρίτη 12 Μάη τα μέλη του νέου Δ.Σ. της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Ηρακλείου.

Σημειώνεται ότι μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποίησαν το νέο Δ.Σ. απαρτίζεται από τους Μαυράκη Κατερίνα (12ο Δημοτικό) που εξελέγη ως πρόεδρος, Μουδάτσου Βαγγελία (2ο  Γυμνάσιο) ως αντιπρόεδρος, Κιαμούρη Ηλία (6ο Γυμνάσιο - Πειραματικό Γυμνάσιο) ως γενικός γραμματέας, Συντυχάκη Πόπη (6ο Γυμνάσιο - 6ο Δημοτικό), ως αναπληρώτρια γραμματέα, Σκεπάρνη Ασημίνα (4ο Δημοτικό Αλικαρνασσού) ως ταμίας, Νιονάκη Ρίτα (75ο Νηπιαγωγείο) ως αναπληρώτρια ταμία και τους Αναστασάκη Νίκο (46ο Δημοτικό-11ο Λύκειο), Νάκη Γιώργο (6ο Γυμνάσιο) και Στρατάκη Κλειώ (11ο Λύκειο) που εξελέγησαν ως μέλη.

Στην Εξελεγκτική Επιτροπή αναδείχτηκαν οι Πασπαλάκης Μιχάλης (46ο Δημοτικό), Σπετσίδης Χρυσόστομος (54ο Δημοτικό), Τσαφή Γεωργία (2ο Γυμνάσιο).

Στη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας εξελέγησαν οι Κουτσαυτάκης Πολύδωρας (65ο Νηπιαγωγείο) ως τακτικό μέλος και Πατεράκης Νίκος (11ο Λύκειο) ως αναπληρωτής.

Στη Σχολική Επιτροπή Α'θμιας Εκπαίδευσης εξελέγησαν οι Σαραντόπουλος Κώστας (5ο Λύκειο) ως τακτικό μέλος και Σπετσίδης Χρυσόστομος (54ο Δημοτικό) ως αναπληρωτής.

Στη Σχολική Επιτροπή Β'θμιας Εκπαίδευσης θα είναι ως τακτικό μέλος ο Πασπαλάκης Μιχάλης (46ο Δημοτικό) και ως αναπληρώτρια η Σκεπάρνη Ασημίνα (4ο Δημοτικό Αλικαρνασσού).

Τέλος, αντιπρόσωποι στην Ομοσπονδία Γονέων αναδείχτηκαν οι Συντυχάκης Μανώλης, Ορφανός Στέλιος, Μαυράκη Κατερίνα, Κιαμούρης Ηλίας και Μουδάτσου Βαγγελία.

Το διεκδικητικό πλαίσιο για τη διετία 2015-2017 όπως το παρουσίασαν τα μέλη της Ένωσης έχει ως εξής:

«Eμείς, οι γονείς του Ηρακλείου, που δίνουμε τη μάχη της καθημερινότητας για να εξασφαλίσουμε στα παιδιά μας όσα περισσότερα μορφωτικά εφόδια μπορούμε, ζούμε τα τελευταία χρόνια τις τραγικές συνέπειες της κρίσης που γέννησε το καπιταλιστικό σύστημα. Βλέπουμε ένα-ένα τα δικαιώματα μας να γκρεμίζονται και μαζί με αυτά τα όνειρα και το μέλλον των παιδιών μας. Εδώ και χρόνια ακούμε όμορφα και μεγάλα λόγια από τους εκάστοτε υπουργούς Παιδείας για ένα "νέο" σχολείο, όπου σε αυτό θα είναι "πρώτα ο μαθητής". Όμως, σε όποιο νομοσχέδιο για την Παιδεία κι αν ανατρέξει κανείς, θα μπορέσει πολύ εύκολα να καταλάβει ότι οι όμορφες λέξεις κρύβουν το πιο αντιδραστικό κι επικίνδυνο περιεχόμενο για το τι σχολείο ετοιμάζουν τελικά για τα παιδιά της εργατικής τάξης και των άλλων λαϊκών στρωμάτων. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται ήδη από την ίδια την πραγματικότητα καθώς και η νέα συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, πιστή στην ΕΕ και στις οδηγίες της καθώς και στον μηχανισμό του ΟΟΣΑ και τις μεταρρυθμίσεις που προτείνει για την περιβόητη ανάπτυξη που θα έρθει και θα αφορά τους επιχειρηματικούς ομίλους, επιδιώκει να αλυσοδέσει την Παιδεία με τις επιχειρήσεις, φτιάχνοντας έτσι το σχολείο στα μέτρα της αγοράς.

Οι περιβόητες "καινοτομίες" που έγιναν στην εκπαίδευση τα προηγούμενα χρόνια οδήγησαν στην "άνθιση" ενός "νέου σχολείου" ακόμα πιο υποβαθμισμένου και με ποιο έντονα ταξικά χαρακτηριστικά.

Είναι ακόμα εδώ :

• Το άνισο διπλό σχολικό δίκτυο: Ενιαία Λύκεια - Επαγγελματικά Λύκεια

• Το εξετασιοκεντρικό Λύκειο

• Η έντονη παραπαιδεία

• Η υπολειτουργία των Ολοήμερων σχολείων

• Η αξιολόγηση και "αυτοαξιολόγηση" σχολικών μονάδων, εκπαιδευτικών και μαθητών

• Τα χιλιάδες κενά στα σχολεία

• Τα άδεια ταμεία στις σχολικές επιτροπές

• Τα πολυπληθή τμήματα

• Τα ευρωπαϊκά προγράμματα, που τσακίζουν τη σκέψη των παιδιών

• Οι επιχειρήσεις, που εισβάλλουν από πόρτες και παράθυρα στα σχολεία

Το "νέο σχολείο" και με τη σημερινή κυβέρνηση δεν παύει να προωθεί την κεντρική επιδίωξη της στρατηγικής ΕΕ, ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση. Αποτελεί τη λεγόμενη Δια Βίου Μάθηση, δηλαδή την προώθηση της εφήμερης, ευέλικτης και διαρκώς επαναλαμβανόμενης κατάρτισης και απόκτησης δεξιοτήτων, ώστε να μπορεί κάθε στιγμή ο εργαζόμενος να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς εργασίας, σε μια περίοδο που το κεφάλαιο χρειάζεται έναν εργαζόμενο με τα προαναφερόμενα φτηνά και ευέλικτα χαρακτηριστικά.

Εξακολουθεί να είναι:

* Φτηνό για το κράτος: Η δραματική περικοπή των δαπανών για την εκπαίδευση, με το πρόσχημα της κρίσης, γίνεται για να διευκολυνθεί το άνοιγμα των ασκών του αυτό-αξιολογούμενου, αυτοχρηματοδοτούμενου σχολείου.

* Ακριβό για τους γονείς: Σε αυτό το μοντέλο σχολείου που διαμορφώνουν θέλουν γονείς εκπαιδευτικούς και μαθητές να γίνουν συνένοχοι στο έγκλημα. Τους αναγκάζουν να συμμετέχουν στο κόστος λειτουργίας του σχολείου και να αναζητούν χορηγούς. Οι γονείς είναι εκείνοι που φορτώνονται το βάρος των τροφείων στους παιδικούς σταθμούς, της υλικοτεχνικής υποδομής των νηπιαγωγείων, της φροντιστηριακής δαπάνης που είναι πλέον δυσβάσταχτη. Οι γονείς ακριβοπληρώνουν το ιδιωτικό παραεκπαιδευτικό κύκλωμα (ωδεία, σχολές χορού, ιδιωτικά κέντρα ΑμΕΑ, ιδιαίτερα μαθήματα κ.λπ.). Την ίδια στιγμή τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία απαξιώνονται, καθώς θεωρούνται κοστοβόρα, όπως ακριβώς και τα ειδικά σχολεία που οδηγούνται με μαθηματική ακρίβεια σε συρρίκνωση και κλείσιμο.

* Κερδοφόρο για τις επιχειρήσεις: Παραχωρούνται ορισμένες αναγκαίες λειτουργίες των σχολείων στις επιχειρήσεις, όπως η καθαριότητα, η συντήρηση, η φύλαξη κ.α., καθώς και η μακροχρόνια εκμετάλλευση των σχολικών χώρων και της σχολικής υποδομής. Ταυτόχρονα διευρύνεται η θεσμική συμμετοχή των εργοδοτικών φορέων σε κεντρικά και τοπικά όργανα σχεδιασμού της εκπαιδευτικής πολιτικής με την προβολή της χορηγίας ως καθοριστικού συντελεστή βελτίωσης της ποιότητας του σχολείου. Στα πλαίσια μάλιστα της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης οι επιχειρήσεις αναπτύσσουν μια γκάμα πρωτοβουλιών μέσα στα σχολεία (εκδηλώσεις, διαγωνισμούς κλπ), αναλαμβάνουν το κόστος συντήρησης σχολείων, με στόχο πάντα την ιδεολογική παρέμβαση και την αυτοπροβολή.

Αν δεν αλλάξει αυτή η πολιτική στην παιδεία, βαδίζουμε προς τη σχετικά αυτόνομη-διαφοροποιημένη-ανταγωνιστική σχολική μονάδα, πολλές φορές στο όνομα της λεγόμενης παιδαγωγικής ελευθερίας, με ευθύνη για τα οικονομικά της, την επιλογή αναλυτικών προγραμμάτων, βιβλίων και εκπαιδευτικών. Η "αυτόνομη" σχολική μονάδα είναι περισσότερο "ευαίσθητη" στις απαιτήσεις των "πελατών", η συντήρηση ή η ανάπτυξή της εξαρτάται άμεσα από τη "ζήτηση" των εκπαιδευτικών ή ερευνητικών "προϊόντων" τους, την αξιολόγησή της από την αγορά. Η διαφοροποίηση στηρίζεται στην Καινοτομία-Ευελιξία που συνδέεται με ντόπια και ευρωπαϊκά προγράμματα, που κατακλύζουν πλέον καθημερινά τα σχολεία και τσακίζουν τη σκέψη των παιδιών, και φυσικά στη λεγόμενη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης.

Η νέα φυσιογνωμία του αστικού σχολείου είναι άρρηκτα δεμένη με τη σταδιακή μετατόπιση ευθυνών στην Τοπική Διοίκηση, η οποία υπηρετείται μέσω της αντιδραστικής αναδιάρθρωσης της διοικητικής δομής του αστικού κράτους ("Καλλικράτης"). Η αποκέντρωση βαθαίνει τους ταξικούς φραγμούς στην εκπαίδευση θα οδηγήσει σε παραπέρα υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών κυρίως σε περιοχές και Δήμους με εργατική λαϊκή σύνθεση.

Το νέο σχολείο είναι ένα σχολείο που χρειάζεται εκπαιδευτικούς χωρίς κεκτημένα δικαιώματα γι' αυτό και επιχειρούν μέσα από την αξιολόγηση να αποτιμήσουν το κατά πόσο προχωρούν οι αντιδραστικές αλλαγές. Το υπουργείο Παιδείας προχώρησε στην αναστολή της προωθούμενης από την προηγούμενη κυβέρνηση αξιολόγησης, που έτσι κι αλλιώς είχε ανασταλεί από τον αγώνα των ίδιων των εκπαιδευτικών, αλλά δε δεσμεύτηκε για την κατάργησή της. Με βάση τις κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ, που αποτυπώθηκαν τόσο στο ΠΔ 152 όσο και σε όλο το νομοθετικό πλαίσιο του νέου σχολείου στη χώρα μας αλλά και σε άλλες χώρες της ΕΕ, "καλό σχολείο" θα είναι αυτό που λειτουργεί αυτόνομα, με διαφορετικό πρόγραμμα από το διπλανό ανάλογα με τις δυνατότητές του, θα βρίσκει καλούς χορηγούς, θα εκπονεί πολλά καινοτόμα ευρωπαϊκά και ντόπια προγράμματα, θα τσακίζει δηλαδή τη σκέψη των παιδιών, θα έχει καλές σχέσεις με τους δήμους επιχειρήσεις, θα δίνει στα παιδιά φτηνή κατάρτιση.

Καλός εκπαιδευτικός θα είναι αυτός που θα υπηρετεί και θα προάγει ένα τέτοιο σχολείο. Που θα πληρώνει για να μαζεύει προσόντα γύρω από το νέο σχολείο, που θα συνδέεται με τις επιχειρήσεις, που θα ετοιμάζει τα παιδιά για να μπουν από νωρίς στο σκλαβοπάζαρο της μαθητείας-τζάμπα δουλείας, που θα αναπαράγει όσα λένε τα βιβλία, τα διάφορα προγράμματα ευρωπαϊκά και ντόπια, που θα διδάσκει διάφορα αντιεπιστημονικά πράγματα, που θα δέχεται να διδάξει την παραχάραξη της ιστορίας που προωθείται μέσα από τα βιβλία και τα διάφορα ευρωπαϊκά προγράμματα (ευρωπαϊκή μνήμη), που θα γίνεται σπόνσορας της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ (teachers4europe, 12 μαθήματα για Ε.Ε.), που σε τελευταία ανάλυση θα απαρνηθεί τον παιδαγωγικό του ρόλο και θα γίνει διαμεσολαβητής.

Αυτό το σχολείο δεν ωφελεί τη λαϊκή οικογένεια και τα παιδιά μας.

Δεν είναι το σχολείο που έχουμε ανάγκη!

Τι γονεϊκό κίνημα θέλουμε;

Σήμερα περισσότερο από ποτέ χρειαζόμαστε ένα δυνατό και μαζικό γονεϊκό κίνημα που να είναι προσανατολισμένο στον αγώνα για το σχολείο που έχουμε ανάγκη. Με πολύμορφη, συνεχή και συνεπή δράση, με συμμαχίες και προσανατολισμό ρήξης με το σύνολο της αντιλαϊκής πολιτικής που έχει στο στόχαστρο κάθε εργαζόμενο και ακυρώνει το μέλλον της νέας γενιάς.

Οι σύλλογοι, οι ενώσεις και οι ομοσπονδίες γονέων πρέπει να αποτελέσουν φορείς αγωνιστικής συσπείρωσης, διεκδίκησης και υπεράσπισης των δικαιωμάτων των γονιών και των παιδιών τους.

Απευθυνόμαστε σε εκείνους που αγκομαχούν απ' το δυσβάστακτο οικονομικό φορτίο της Δημόσιας Παιδείας, που όσο ακριβότερη γίνεται τόσο ξεπέφτει και υποβαθμίζεται.

Απευθυνόμαστε ακόμη σε όσους συνειδητοποιούν κάθε μέρα και περισσότερο πόσο επιζήμιες για το μυαλό και τη συνείδηση των νέων ανθρώπων είναι οι ασυνάρτητες, άκαρπες γνώσεις και τα αντιδραστικά μηνύματα που "πλασάρει" το εκπαιδευτικό μας σύστημα σαν την τελευταία λέξη της παιδαγωγικής.

Ο γονιός πρέπει να ενδιαφέρεται για ότι συμβαίνει μέσα στο σχολείο, δεν πρέπει να βάφει και να μπαλώνει ευθύνες άλλων. Θα προτάσσει τις ανάγκες του και όχι τα περισσεύματα ενός βάρβαρου συστήματος. Δεν θα κυνηγά χορηγούς ούτε θα βγάζει ΑΦΜ μετατρέποντας το σύλλογο σε επιχείρηση.

Γονείς είμαστε όλοι αλλά κάποιοι λίγοι έχουν εξασφαλίσει και τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους. Προφανώς αυτοί δεν μπορούν να μας εκφράζουν.

Στις δύσκολες εποχές, η λύση δεν είναι η υποταγή και η ενσωμάτωση. Είναι ο συλλογικός, οργανωμένος αγώνας των γονιών τους, στο πλάι των αντιστεκόμενων μαθητών και εκπαιδευτικών, μαζί με το εργατικό ταξικό κίνημα.

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Μαθητών Δήμου Ηρακλείου με την πολύτιμη αγωνιστική της δράση καταξιώθηκε στη συνείδηση του γονεϊκού κινήματος ως το όργανο που μάχεται για ένα σχολείο σύγχρονο, δημόσιο και δωρεάν για όλους τους μαθητές, ισότιμο για όλους χωρίς κοινωνικές , φυλετικές ή θρησκευτικές διακρίσεις.

Ο ρόλος της και την επόμενη διετία 2015-2017 θα είναι καταλυτικός, μετατρέποντας κάθε προβληματισμό των γονέων, κάθε αρνητικό συναίσθημα ή απογοήτευση σε μια οργανωμένη και συνειδητοποιημένη διεκδίκηση. Θα έχει σαν πρώτη προτεραιότητα αλλά και πρωταρχικό στόχο την κινητοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων γονέων αλλά και Δ.Σ. Συλλόγων Γονέων του Δήμου Ηρακλείου  στην κατεύθυνση της συλλογικής διεκδίκησης και του οργανωμένου αγώνα για την δημόσια δωρεάν παιδεία για όλους τους νέους, διαμορφώνοντας συμμαχίες  προς την κατεύθυνση της επίλυσης των προβλημάτων.

Σήμερα σε μια εποχή που ο πλούτος και τα υλικά μέσα αφθονούν, αποτελεί κραυγαλέα αντίφαση το γεγονός ότι η βασική εκπαίδευση αντί να διευρύνεται, περιορίζεται σε μια ανασκευασμένη εκδοχή των στοιχειωδών γνώσεων και δεξιοτήτων (γραφή, ανάγνωση, αρίθμηση, χρήση Η/Υ και ξένης γλώσσας, επικοινωνιακές δεξιότητες, επιχειρηματικότητα). Η εξασφάλιση βασικής - γενικής εκπαίδευσης ως τα 18 χρόνια, που ο άνθρωπος ενηλικιώνεται ψυχικά, πνευματικά, κοινωνικά και βιολογικά, μέσα από Ενιαίο, αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν, δωδεκάχρονο υποχρεωτικό σχολείο, με σκοπό την ολόπλευρη μόρφωση και καλλιέργεια της προσωπικότητας κάθε νέου πριν από την επαγγελματική επιλογή, αποτελεί ανάγκη της εποχής. Εκφράζει τη προσδοκία όλων μας για ισότιμη παροχή του δικαιώματος στη μόρφωση, ενώ ταυτόχρονα αντανακλά τις απαιτήσεις της σύγχρονης παραγωγής για υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο από αυτό των προηγούμενων γενιών.

Η πρότασή μας αυτή είναι τόσο ρεαλιστική, που αναγκάζει όλους ακόμα και την κυβέρνηση να μιλούν για δωδεκάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, όχι όμως ενιαία και κοινή για όλους, με το επιχείρημα ότι δεν μπορούν να αποκτούν όλοι υψηλού επιπέδου μόρφωση.

Εμείς οι γονείς απορρίπτουμε τη θεωρία ότι υπάρχουν μαθητές που δεν παίρνουν τα γράμματα και γι' αυτό δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη γενική εκπαίδευση και πρέπει να αρκούνται μόνο στα στοιχειώδη. Παιδαγωγικοί και προπαντός κοινωνικοί είναι οι λόγοι που ορισμένοι μαθητές παρουσιάζουν υστέρηση στις μαθητικές τους επιδόσεις.

Υποκριτικό είναι ακόμη το επιχείρημα ότι η πρόωρη επαγγελματική εκπαίδευση προετοιμάζει καλύτερα για την επαγγελματική ζωή. Η επέκταση της γενικής εκπαίδευσης όχι μόνο δεν αντιστρατεύεται, αντίθετα, ενισχύει την επαγγελματική ικανότητα και κινητικότητα των νέων, καθώς η πλατιά γενική παιδεία, η απόκτηση γενικής αντίληψης για τη φύση και την κοινωνία, είναι το θεμέλιο για την ανάπτυξη εξελιγμένων δυνατοτήτων όπως η δημιουργικότητα και η πολυμέρεια.

Το ενιαίο βασικό σχολείο προϋποθέτει έναν τύπο σχολείου με ενιαίο πρόγραμμα, ενιαία σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή και ενιαία - δωρεάν βιβλία, ενιαία διοίκηση και λειτουργία, μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό με ενιαία εργασιακά δικαιώματα. Είναι σχολείο που εξασφαλίζει τη δωρεάν παροχή σε όμοιες συνθήκες της απαραίτητης σε όλους μόρφωσης, παίρνοντας ιδιαίτερα μέτρα για την ένταξη των παιδιών των μεταναστών και των μειονοτήτων, για τα άτομα με αναπηρίες και τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

Η όποια επαγγελματική εξειδίκευση να αποκτάται μετά το τέλος του ενιαίου 12χρονου σχολείου. Μέσα από δημόσιες ειδικές επαγγελματικές σχολές , που θα εξασφαλίζουν την υψηλού επιπέδου εκπαίδευση και των επαγγελματικών δικαιωμάτων στους αποφοίτους.

Σήμερα υπάρχουν οι προϋποθέσεις να μορφώνονται όλοι οι άνθρωποι. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και της επιστήμης, έχει δώσει ώθηση στην παραγωγή και είναι επιτακτική ανάγκη το σύνολο αυτής της γνώσης να γίνει κτήμα του κάθε νέου.

Όσοι θέλουμε να ζήσουν τα παιδιά μας σ' έναν καλύτερο κόσμο, οφείλουμε να συντονίσουμε τα βήματά μας μαζί τους και έντιμα να διεκδικήσουμε την παιδεία και την κοινωνία των σύγχρονων λαϊκών αναγκών:

• Ένα Ενιαίο 12χρονο Σχολείο, για τη διεύρυνση της βασικής-γενικής εκπαίδευσης, χωρίς τον ξεπερασμένο διαχωρισμό σε Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο και την ταξική και αντιπαιδαγωγική διάκριση σε Γενικό και Επαγγελματικό δίκτυο σχολικής εκπαίδευσης, για να μην γίνεται πρόωρη επαγγελματική επιλογή και εκπαίδευση, πριν τη συμπλήρωση του σύγχρονου μορφωτικού έργου του σχολείου και την ενηλικίωση του νέου ανθρώπου. Σχολείο που θα βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν τους νόμους της φύσης και της κοινωνικής ζωής, τη θέση και το ρόλο τους μέσα σ' αυτή. Αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν για  όλα τα παιδιά, που θα ολοκληρώνει την εργασία του, χωρίς ανάγκη φροντιστηρίων. θα διαμορφώνει σταθερές προσωπικότητες, ανθρώπους με χαρακτήρα και κοινωνικές αξίες, για να μπορέσουν να πάρουν τις τύχες τους στα χέρια τους. Να κατακτούν όλοι οι μαθητές την άριστη γνώση της μητρικής γλώσσας, τη μαθηματική σκέψη, τη γνώση της φύσης, τη γνώση της ιστορίας, για να καθορίζουν την τύχη τους και την κοινωνική εξέλιξη. Να κατακτούν όλα τα παιδιά το αναγκαίο μορφωτικό επίπεδο που απαιτεί η κοινωνική εξέλιξη για όλους τους ανθρώπους κι όχι να προσαρμόζεται το επίπεδο σε κείνα που κουβαλάει το παιδί από το σπίτι του, ανάλογα με την οικονομική δυνατότητα, την κοινωνική θέση και το μορφωτικό επίπεδο της οικογένειας.

• Αποσύνδεση του σχολείου από τη διαδικασία εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Εξετάσεις μετά την αποφοίτηση από το σχολείο, σε 3-4 μαθήματα, με την ευθύνη της Β'βάθμιας εκπαίδευσης του ΥΠΕΠΘ, χωρίς κατευθύνσεις ή δέσμες, με απεριόριστες ευκαιρίες και επιλογές, που θα καταλήγει σε συγκεκριμένες σπουδές σε τμήμα κι όχι σε φοιτητική περιπλάνηση σε σχολή και τριετείς σπουδές.

• Κατάργηση των αναλυτικών προγραμμάτων και των βιβλίων της "διαθεματικότητας" και της αμάθειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των ιδιωτών εκδοτών, που διαλύουν τη γλώσσα και τη σκέψη των παιδιών και υποκαθιστούν τη γενική παιδεία από δεξιότητες. Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία ενιαία για όλους τους μαθητές στηριγμένα στην επιστημονική γνώση και την αντικειμενική αλήθεια, επικεντρωμένα στα θεμελιακά στοιχεία της γνώσης, ώστε να δίνουν μια σφαιρική και συγκροτημένη εικόνα για τη ζωή. Βιβλία επιστημονικά και παιδαγωγικά επεξεργασμένα, ώστε να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες και δυνατότητες της κάθε ηλικίας. Να παρέχουν ουσιαστική μόρφωση, με τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, της διδασκαλίας με τη φυσική και αισθητική αγωγή, του μαθήματος με την κοινωνική ζωή, ώστε να δίνουν μια σφαιρική και συγκροτημένη εικόνα για τη ζωή.

• Νομιμοποίηση όλων των μεταναστών. Εγγραφή των παιδιών που γεννιούνται στα δημοτολόγια. Ίσα δικαιώματα στην μόρφωση. Ειδική φροντίδα ώστε να μάθουν την μητρική τους γλώσσα την ιστορία και τον πολιτισμό τους.

• Επαγγελματικές Σχολές, δημόσιες και δωρεάν, ενταγμένες στο εκπαιδευτικό σύστημα, που θα εξασφαλίζουν την πλήρη επαγγελματική εκπαίδευση και επάρκεια για την άσκηση επαγγέλματος, χωρίς ανάγκη πιστοποίησης. Κατάργηση των ΙΕΚ και κάθε μορφής ιδιωτικής κερδοσκοπίας, που εκμεταλλεύεται την ανεργία και την ανασφάλεια των νέων.

• Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, με ισότιμα ιδρύματα και σχολές, που θα παρέχουν πλήρη επιστημονική ειδίκευση και επαγγελματική ικανότητα στους αποφοίτους τους και θα αναπτύσσουν την έρευνα με αποκλειστικό σκοπό την εξασφάλιση της γενικής προόδου και ευημερίας. Πανεπιστήμια με βιβλιοθήκες, σύγχρονες υποδομές,  με διδάσκοντες πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, χωρίς δίδακτρα, με δωρεάν συγγράμματα, μεταφορά, σίτιση, στέγαση, ασφάλιση για όλους τους φοιτητές, με ενιαία πτυχία, υποτροφίες για διδακτορικά και έρευνα. Να αποσυρθεί ο νέος νόμος πλαίσιο. Να μην εφαρμοστούν οι ευρωπαϊκές οδηγίες που φέρνουν τα ιδιωτικά "πανεπιστήμια" από το παράθυρο, να καταργηθούν τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών.

• Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί όλων των αναγκαίων εκπαιδευτικών, ακόμα και για τις έκτακτες ανάγκες, με μόνη προϋπόθεση το πτυχίο. Εκπαιδευτικοί πτυχιούχοι πανεπιστημιακών παιδαγωγικών σχολών, με ενιαία εργασιακά δικαιώματα, καλά αμειβόμενοι με υποχρεωτική περιοδική εκπαιδευτική άδεια για επιμόρφωση από το πανεπιστήμιο. Κατάργηση των ωρομίσθιων και αναπληρωτών.

• Τμήματα προνηπίων, νηπίων, Α' και Β' Δημοτικού με 15 μαθητές, τμήματα 20 μαθητών στις υπόλοιπες τάξεις και βαθμίδες. Εργαστήρια 10 μαθητών στις κατευθύνσεις και στα ΕΠΑΛ.

• Ενιαία συστηματική διδασκαλία των ξένων γλωσσών στα 12 χρόνια του σχολείου (πρώτη ξένη γλώσσα από τη Δ' τάξη δημοτικού και δεύτερη προαιρετικά από το Γυμνάσιο), σε ολιγάριθμα τμήματα, με δωρεάν βιβλία, που η άριστη και η πολύ καλή γνώση τους, αντίστοιχα, θα βεβαιώνεται από το απολυτήριο του σχολείου.

• Ολοκλήρωση της μόρφωσης και της αγωγής των μαθητών στο σχολείο, ανάπτυξη της Αισθητικής Αγωγής και της Καλλιτεχνικής παιδείας, στο ενιαίο πρόγραμμα, σαν αναγκαία προϋπόθεση για την ψυχική καλλιέργεια και την ανάπτυξη του συναισθηματικού κόσμου των νέων ανθρώπων. Ανάπτυξη της Φυσικής Αγωγής για την εξασφάλιση της υγείας και την καλλιέργεια όχι μόνο των σωματικών αλλά και των κοινωνικών αρετών των νέων, μέσα από τη φυσική άσκηση και δραστηριότητα. Η εξασφάλιση μόνιμων καθηγητών και ωρών στο ενιαίο αναλυτικό πρόγραμμα και υποδομών για ολοκληρωμένη εξασφάλιση όλων των λειτουργιών και δραστηριοτήτων.

• Όχι στην ιδρυματοποίηση των παιδιών, με την "ολοήμερη παραμονή" τους στο σχολείο. Για τη δημιουργική απασχόληση των μικρών μαθητών που υποχρεώνονται από τα ελαστικά ωράρια των γονιών να παραμένουν 8 κι 9 ώρες στο σχολικό κτίριο, χρειάζονται: κατάλληλες υποδομές, χώρος ξεκούρασης και σίτισης, εξασφάλιση μόνιμου προσωπικού σίτισης-καθαριότητας κι ένας στοργικός δάσκαλος που θα φροντίσει σ' ένα τμήμα 15 παιδιών να διαβάσουν για την άλλη μέρα, να παίξουν και να ξεκουραστούν. Και επειγόντως έχουν ανάγκη να μειωθεί το ωράριο του ενός από τους δυο γονείς για να γυρίζουν στο σπίτι τους νωρίς, αφού τα μικρά παιδιά σ' αυτή την ηλικία χρειάζονται πάνω απ' όλα χρόνο με την οικογένειά τους, αίσθημα ασφάλειας και σταθερότητας κι όχι εξαντλητικά ωράρια "απασχόλησης".

• Καμιά αξιολόγηση- αυτοαξιολόγηση. Όχι στην κατάργηση των γεωγραφικών ορίων των σχολείων και στο ξεδιάλεγμα των μαθητών, στο όνομα της "ελεύθερης επιλογής σχολείου", πάνω στο θατσερικό μοντέλο εμπορευματοποίησης της παιδείας και αξιολόγησης του πλούτου ή της φτώχειας των "τοπικών κοινωνιών". Εμείς θέλουμε τα παιδιά μας να πηγαίνουν στο σχολείο της γειτονιάς τους, να έχουν φίλους, να μεγαλώνουν, να ωριμάζουν και να αυτονομούνται στο περιβάλλον τους κι όχι να ταξιδεύουν χιλιόμετρα κάθε μέρα για να βρουν το σχολείο που θα "καταδεχτεί" τη μαθησιακή δυσκολία τους ή να μεταναστεύουν για να βρουν το ανταγωνιστικό άριστο σχολείο, στους δρόμους όλη μέρα από τα παιδικά τους χρόνια.

• Κατάργηση των νόμων για το νέο Λύκειο και το νέο σχολείο.

• Κατάργηση κάθε μορφής ιδιωτικής εκπαίδευσης, της παραπαιδείας και κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας στον τομέα της Παιδείας.

• Κατάργηση της "ευέλικτης ζώνης" και όλων των προγραμμάτων που σπαταλούν το σχολικό χρόνο για να βάζουν το πόδι τους οι επιχειρήσεις στο σχολείο. Μακριά από το σχολείο οι εργολάβοι, οι εταιρείες και τα δήθεν προγράμματα "αγωγής".

• Μόνιμη πρόσληψη φυλάκων, καθαριστριών (1 πρωινή και 1 απογευματινή για κάθε 6θέσιο σχολείο ), επιστάτη, διοικητικού προσωπικού, βιβλιοθηκονόμων, και ειδικού επιστημονικού προσωπικού για τη στήριξη του εκπαιδευτικού έργου και τη λειτουργία της σχολικής μονάδας.

• Να εξασφαλιστεί η σίτιση όλων των μαθητών με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού και τη δημιουργία όλων των αναγκαίων υποδομών. Άμεση αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κρίσης στους μαθητές. Άμεση παροχή ενός γεύματος με ευθύνη του κράτους χωρίς την εμπλοκή ΜΚΟ, ΚΟΙΝΣΕΠ και ιδιωτών σε όλους τους μαθητές, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες δομές των Δήμων.

• Να εξασφαλιστεί δωρεάν ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη για όλους τους μαθητές και φοιτητές, ανεξάρτητα από την ασφάλιση των γονιών τους. Να εξασφαλιστούν κινητές μονάδες υγείας για τον εμβολιασμό όλων των μαθητών και τα πιστοποιητικά υγείας.

• Να διασφαλιστεί άμεσα η δωρεάν μεταφορά όλων των μαθητών προς και από τα σχολεία τους. Δωρεάν μεταφορά όλων των μαθητών και φοιτητών με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Δημιουργία Ενιαίου Κρατικού Φορέα για τη μεταφορά.

• Όχι στην αποκέντρωση των σχολείων με πέρασμα λειτουργιών τους στην τοπική αυτοδιοίκηση. Καμιά κεντρική αρμοδιότητα του κράτους για την παιδεία έξω από το υπουργείο Παιδείας.

• Κεντρικός σχεδιασμός με την ευθύνη του υπουργείου Παιδείας για την ανέγερση νέων σύγχρονων σχολικών κτιρίων με την αξιοποίηση των χαρακτηρισμένων οικοπέδων και τον χαρακτηρισμό νέων. Επαναφορά του ΟΣΚ στο προ του '98 πλαίσιο για να έχει άμεση ευθύνη για τη μελέτη, το σχεδιασμό της ανέγερσης νέων σχολείων, αλλά και την επισκευή και συντήρηση των υπαρχόντων, παίρνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα της επιστήμης και της τεχνολογίας .Όχι στις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) για την κατασκευή και τη λειτουργία των σχολείων.  Καμιά εμπορευματοποίηση του σχολικού κτιρίου. Αντισεισμικός έλεγχος όλων των κτιρίων, άμεση αντισεισμική θωράκιση όπου διαπιστωθεί πρόβλημα. Να δοθεί πιστοποιητικό ασφάλειας και καταλληλότητας σε όλα τα σχολεία.

• Κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, που ποινικοποιεί τους αγώνες μαθητών, γονιών εκπαιδευτικών. Να σταματήσουν άμεσα τα μαθητοδικεία και οι διώξεις κατά αγωνιζομένων μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών.

• Κατάργηση του νόμου που υποχρεώνει τους συλλόγους γονέων να έχουν ΑΦΜ. Να αποσυρθούν όλα τα πρόστιμα της εφορίας προς τους Συλλόγους Γονέων. Να γίνει νομοθετική ρύθμιση που θα εξαιρεί τους Συλλόγους Γονέων, που έχουν σαν μοναδικό έσοδο τις συνδρομές των μελών τους, από την υποχρεωτικότητα του ΑΦΜ και της υποβολής φορολογικής δήλωσης και να δοθεί η δυνατότητα κατάργησης του ΑΦΜ σε όσους συλλόγους το επιθυμούν.

• Αύξηση των κρατικών δαπανών για την παιδεία στο 15% του προϋπολογισμού και παράλληλη ένταξη των κοινοτικών κονδυλίων στον κρατικό προϋπολογισμό κι όχι κουπόνια (ενίσχυσης τάχα) για να διευκολυνθεί η επιβολή διδάκτρων στα πανεπιστήμια, επιδότηση των ιδιωτικών σχολείων και φροντιστηρίων και ό,τι άλλο σκεφτούν οι "απορροφητήρες". Καμιά επιβάρυνση των γονιών για δαπάνες λειτουργίας των σχολείων. Καμιά δημοτική φορολογία, καμιά αναζήτηση χορηγών.

• Έκτακτη οικονομική επιχορήγηση όλων των σχολικών μονάδων. Διαγραφή όλων των χρεών των σχολικών επιτροπών προς τις ΔΕΚΟ. Κατάργηση του ΦΠΑ στις προμήθειες, αγορές και στις συναλλαγές των σχολικών επιτροπών και σχολείων. Δωρεάν ρεύμα και νερό στα σχολεία, άμεσα αφορολόγητο πετρέλαιο και φυσικό αέριο για όλα τα σχολεία, τη στιγμή μάλιστα που έχουν αυτή τη δυνατότητα οι εφοπλιστές.

• Σταθερή εργασία για όλους, με μισθούς που να εξασφαλίζουν την αξιοπρεπή διαβίωση των οικογενειών τους. Με ωράρια ανθρώπινα. Φτηνή κατοικία, χαμηλό κόστος για θέρμανση, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, μεταφορές. Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία, πρόνοια, υγεία.

Πιο ειδικά

Καλλιτεχνικά-Μουσικά σχολεία

• Αναβάθμιση της αισθητικής αγωγής στο πλαίσιο ενός ενιαίου δωδεκάχρονου σχολείου γενικής παιδείας.

• Εξασφάλιση δημόσιας και δωρεάν καλλιτεχνικής παιδείας για όλους τους νέους από την παιδική ηλικία με την ίδρυση κρατικών κέντρων καλλιτεχνικής αγωγής.

• Εξασφάλιση των αναγκαίων υποδομών και την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών τους με μόνιμο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.

• Δημιουργία προϋποθέσεων ώστε να μη διακόπτεται η αναγκαία συνέχεια των μουσικών σπουδών σύνταξη αναλυτικών προγραμμάτων για την υπάρχουσα στα Μουσικά Γυμνάσια και Λύκεια διδασκαλία όλων των μουσικών οργάνων.

• Ενεργοποίηση της νομοθετικής ρύθμισης για την πιστοποίηση των μουσικών σπουδών στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη δωρεάν εξασφάλιση όλης της αναγκαίας υποδομής (οργάνων, βιβλίων κ.λπ.) για την απρόσκοπτη ολοκλήρωση των μουσικών σπουδών από όλους τους μαθητές.

• Δημιουργία ενός ενιαίου φορέα οργανωμένου σε επίπεδο περιφέρειας, με την επίβλεψη και τον έλεγχο του υπουργείου Παιδείας, για τις μετακινήσεις του μαθητικού πληθυσμού, και ιδιαίτερα των υπερτοπικών-διαδημοτικών σχολείων.

• Στελέχωση των Καλλιτεχνικών-μουσικών σχολείων με εκπαιδευτικούς.

Προσχολική Αγωγή

• Ενιαία, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή για όλα τα παιδιά. Να αποσυρθεί το νέο αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, είναι επικίνδυνο για την ομαλή ανάπτυξη και τη διαπαιδαγώγηση του παιδιού.

• Γενναίο πρόγραμμα ανάπτυξης των δομών του νηπιαγωγείου για να γίνει επιτέλους πράξη η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα παιδιά. Μαζικοί διορισμοί μόνιμων νηπιαγωγών. Δύο νηπιαγωγοί στα τμήματα που σήμερα έχουν 25 παιδιά. Τμήματα ένταξης και ειδικά νηπιαγωγεία για τα παιδιά που οι οικογένειες εξαναγκάζονται και τα κρατούν στο σπίτι. Η λειτουργία των ολοήμερων νηπιαγωγείων πρέπει να καλύπτει πρώτα και κύρια της ανάγκες του παιδιού, με πλήρη σίτιση όλων των παιδιών στο σχολείο, με μαγειρεία και τραπεζαρία, με διασφάλιση χώρων ξεκούρασης, με βοηθητικό προσωπικό, με υγιεινή διαμονή.

• Νομοθετική κατοχύρωση του ωραρίου της νηπιαγωγού.

Ειδική Αγωγή

• Να καταργηθούν οι νόμοι που σφαγιάζουν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία και ειδικότερα οι Ν. 3699/2008 και Ν.4115/2013.

• Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, αναβαθμισμένη Πρόνοια και Ειδική Αγωγή.

• Θεσμοθέτηση Κέντρων έγκυρης διεπιστημονικής διάγνωσης- αξιολόγησης, πρόληψης και έγκαιρης παρέμβασης από τη βρεφική ηλικία καθώς και συμβουλευτικής υποστήριξης.

• Κάθε παιδί με Ειδικές Ανάγκες να βρει το κατάλληλο γι' αυτό σχολείο. Ούτε ένα παιδί με αναπηρία στο σπίτι του, ούτε ένα παιδί σε σχολείο που δε θα παίρνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του.

• Καθιέρωση τρίχρονης ειδικής προσχολικής αγωγής και ειδικών βρεφονηπιακών σταθμών αποκλειστικά δημοσίων και δωρεάν.

• Οργάνωση ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων ( τάξεις ένταξης )που να καλύπτουν όλες τις μορφές μαθησιακών δυσκολιών σε όλα τα πολυθέσια σχολεία.

• Ίδρυση 12ταξεων Δημόσιων Ειδικών Σχολείων για όλες τις ομάδες των παιδιών με σοβαρές αναπηρίες που δυσχεραίνουν τη φοίτηση τους σε κοινό 12χρονο σχολείο , σχολεία που θα παίρνουν υπόψη τους τις ιδιαιτερότητες κάθε αναπηρίας ή πάθησης. Ειδική εκπαιδευτική μέριμνα για παιδιά με βαριές αναπηρίες (νοητική υστέρηση, αυτισμό, πολλαπλές αναπηρίες κ.ά.) που δεν έχουν τη δυνατότητα ολοκλήρωσης της βασικής εκπαίδευσης , με τη δημιουργία κέντρων αγωγής, εκπαίδευσης και δημιουργικής απασχόλησης και διημέρευσης.

• Ίδρυση σχολών "μεταλυκειακής" Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με προγράμματα για όσα παιδιά δεν μπορούν να φοιτήσουν σε κοινές επαγγελματικές σχολές που να στοχεύουν στην αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων των ΑμΕΑ.

• Η ένταξη στα κοινά σχολεία να γίνεται με επιστημονικά και μόνο κριτήρια.

• Καταγραφή των ΑμΕΑ και των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες την οργάνωση κεντρικού φορέα μελέτης έρευνας των αναγκών, των ειδικών προβλημάτων, των μεθόδων και των μέσων αντιμετώπισης των διαφόρων ομάδων ΑμΕΑ και παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

• Μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων (εκπαιδευτικού, ειδικού εκπαιδευτικού, βοηθητικού και τεχνικού προσωπικού) στις μονάδες Ειδικής Αγωγής και Πρόνοιας. Μαζικές προσλήψεις μόνιμου ειδικευμένου προσωπικού για τη στήριξη των παιδιών με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες στα τμήματα ένταξης των γενικών σχολείων.

• Αποκλειστικά δημόσιο, δωρεάν και ασφαλές σύστημα μεταφοράς των μαθητών στα σχολεία τους με ευθύνη του υπουργείου Παιδείας που θα διαθέσει κατάλληλα διαμορφωμένα μέσα μετακίνησης, εξειδικευμένους οδηγούς και συνοδούς, καθώς και την αναγκαία χρηματοδότηση».

Μήνυμα της Ένωσης προς τους γονείς

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Μαθητών Δήμου Ηρακλείου σε μήνυμά της προς τους γονείς αναφέρει τα εξής:

«Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Μαθητών Δήμου Ηρακλείου με την πολύτιμη αγωνιστική της δράση καταξιώθηκε στη συνείδηση του γονεϊκού κινήματος ως το όργανο που μάχεται για ένα σχολείο σύγχρονο, δημοκρατικό, δημόσιο και δωρεάν για όλους τους μαθητές, ισότιμο για όλους χωρίς κοινωνικές, φυλετικές ή θρησκευτικές διακρίσεις.

Ο ρόλος της και την επόμενη διετία 2015-2017 θα είναι καταλυτικός, μετατρέποντας κάθε προβληματισμό των γονέων, κάθε αρνητικό συναίσθημα ή απογοήτευση σε μια οργανωμένη και συνειδητοποιημένη διεκδίκηση. Θα έχει σαν πρώτη προτεραιότητα αλλά και πρωταρχικό στόχο την κινητοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων γονέων αλλά και ΔΣ Συλλόγων Γονέων του Δήμου Ηρακλείου στην κατεύθυνση της συλλογικής διεκδίκησης και του οργανωμένου αγώνα για δημόσια δωρεάν παιδεία για όλους τους νέους.

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Μαθητών Δήμου Ηρακλείου θα συνεχίσει το επόμενο διάστημα να αναδεικνύει τα σοβαρά και χρόνια κτιριακά προβλήματα των γερασμένων σχολείων που υπάρχουν στο δήμο Ηρακλείου, την παντελή έλλειψη αντισεισμικής θωράκισης και συστηματικού δευτεροβάθμιου ελέγχου των σχολικών κτιρίων της πόλης μας, με αφορμή την πρόσφατη σεισμική δραστηριότητα που καταγράφεται στη χώρα μας.

Θα σταθεί απέναντι σε κάθε προσπάθεια κατάργησης ή συγχώνευσης σχολείων, δημιουργίας πολυπληθών τμημάτων όπου στοιβάζονται μικροί μαθητές με το πρόσχημα του δημοσιονομικού κόστους. Θα συνεχίσει να παρεμβαίνει στην Τοπική Αυτοδιοίκηση μέσα από τα όργανα στα οποία συμμετέχει και να διατυπώνει το αίτημα για αύξηση των κονδυλίων προς τις Σχολικές Επιτροπές, διαγραφή όλων των χρεών προς τις ΔΕΚΟ, κατάργηση του ΦΠΑ στις προμήθειες, αγορές και συναλλαγές των σχολικών επιτροπών και των σχολείων. Δωρεάν ρεύμα και νερό στα σχολεία, άμεσα αφορολόγητο πετρέλαιο και φυσικό αέριο για όλα τα σχολεία.

Σήμερα περισσότερο από ποτέ χρειαζόμαστε ένα δυνατό και μαζικό γονεϊκό κίνημα που να είναι προσανατολισμένο στον αγώνα για το σχολείο που έχουμε ανάγκη. Με πολύμορφη, συνεχή και συνεπή δράση, με συμμαχίες και προσανατολισμό ρήξης με το σύνολο της αντιλαϊκής πολιτικής που έχει στο στόχαστρο κάθε εργαζόμενο και ακυρώνει το μέλλον της νέας γενιάς.

Μεταφέρουμε στους Συλλόγους Γονέων το μήνυμα: Δεν το βάζουμε κάτω γιατί πιστεύουμε στο δίκιο του αγώνα. Είμαστε αποφασισμένοι να δώσουμε ένα τιτάνιο αγώνα για ένα σχολείο που θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει… για να μπορούμε να κρατάμε ψηλά το κεφάλι και να κοιτάμε τα παιδιά μας κατάματα».

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση