iphone app
android app
iphone app android app
Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017
DSC04653

Quaerendo Invenietis


Quaerendo Invenietis: Ψάξε και θα βρεις. Αυτή η κλασική λατινική φράση που θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι αποτελεί έναν τρόπο τινά, ορισμό της επιστήμης, μοιάζει με μια αρχή την οποία ειρωνεύεται εδώ και αιώνες πεισματικά ένα ιστορικό και θρησκευτικό κειμήλιο που «αρνείται» να αποκαλύψει όλα του τα μυστικά θέτοντας συνεχώς νέα ερωτήματα στην επιστημονική κοινότητα και προκαλώντας την λογική. Η Σινδόνη του Τορίνο.  Το σάβανο που τύλιξε το νεκρό Χριστό κατά την ταφή του;  Ένα πλαστό κειμήλιο του Μεσαίωνα;  Ή ένα νεκρικό ύφασμα ενός από τους χιλιάδες εσταυρωμένους στην ιστορία που λόγω κάποιας παραξενιάς της φύσης αποτύπωσε πάνω του μια μυστηριώδη μορφή; Ένα είναι σίγουρο.  Το πιο αινιγματικό, το πλέον προβληματικό και το ασύλληπτα προκλητικό για την σκέψη αντικείμενο μοιάζει να αψηφά τους νόμους της φυσικής και να σαρκάζει όσους επιχειρούν να ρίξουν φως στο μεγάλο μυστήριο που βασανίζει γενιές ειδικών από κάθε τομέα της γνώσης. Είκοσι χρόνια πριν, το πιο σύγχρονο εργαλείο της αρχαιολογίας, η ραδιοχρονολόγηση με άνθρακα 14 επιχείρησε να κλείσει τον κύκλο των ερωτηματικών που τόσο επίμονα γεννά η Σινδόνη πιστοποιώντας με απόλυτα επιστημονικούς όρους ότι επρόκειτο για ένα τεχνούργημα του μεσαίωνα. Όμως αυτό που φιλοδοξούσε να είναι το τέλος της έρευνας γύρω από το μοναδικό αυτό κειμήλιο, εξελίχθηκε σε μια περιπέτεια που ακόμα συναρπάζει τους ερευνητές, έχοντας προκαλέσει πολεμική που δεν έχει σταματήσει να εξάπτει τη φαντασία και απ΄ ότι φαίνεται έχει σκοπό να συνεχίσει…! Δυο δεκαετίες μετά την χρονολόγηση του λινού υφάσματος με την αποτυπωμένη μορφή του πρόσθιου και του πίσω μέρους ενός μαστιγωμένου , σταυρωμένου και νεκρού άντρα, χωρίς όμως το παραμικρό ίχνος αποσύνθεσης, νέα στοιχεία έχουν έρθει στο φως κάνοντας τη Σινδόνη ακόμα πιο προβληματική απ΄ ότι στο παρελθόν και φέρνοντας την ιστορία, την ιατρική, την τέχνη, την ιατροδικαστική, τη χημεία, τη βοτανολογία, την αρχαιολογία και τις παρεμφερείς επιστημονικές ειδικότητες αντιμέτωπες με την επίμαχη χρονολόγηση του ραδιάνθρακα. Ίχνη γύρης από φυτά που βρίσκονται στις περιοχές όπου «ιστορικά» ταξίδεψε η Σινδόνη. Αίμα το οποίο κύλισε στα σωστά από ανατομικής άποψης σημεία, στο σώμα του σταυρωμένου αυτού άντρα. Πληγές και βασανιστήρια που συναντώνται σε έναν και μόνο άνθρωπο στην ιστορία, τον Ιησού της Ναζαρέτ. Πολλαπλές ενδείξεις που όχι μόνο πιστοποιούν τις Ευαγγελικές καταγραφές αλλά σε πολλές περιπτώσεις τις συμπληρώνουν. Αόρατες λεπτομέρειες , η ύπαρξη των οποίων θα έμοιαζε παράταιρη για κάποιον πλαστογράφο του μεσαίωνα , ο οποίος όχι μόνο θα τις αγνοούσε αλλά δεν θα είχε και τρόπο να επιβεβαιώσει την απάτη του και στοιχεία που μονάχα σήμερα με την διεισδυτική ματιά των ηλεκτρονικών μικροσκοπίων και των υπολογιστών μπορούν να αποκαλυφθούν φέρνουν τον σκεπτόμενο άνθρωπο μπροστά στο δίλλημα να αποδεχτεί σαν «Ευαγγέλιο» τη χρονολόγηση του άνθρακα 14 ή να ψάξει ακόμα περισσότερο στα βάθη των αιώνων αναζητώντας τα μυστικά της Σινδόνης. Μια έρευνα που στα σίγουρα βρίσκεται ακόμα στην αρχή της καθώς τα μυστήρια που κρύβει αυτό το αινιγματικό κειμήλιο προμηνύονται ακόμα πιο προκλητικά για το μέλλον.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση