iphone app
android app
iphone app android app
Πέμπτη 08 Δεκεμβρίου 2016
Βραβείο στον ΟΛΗ Α.Ε.

Βραβείο καλύτερου συνεργάτη στον ΟΛΗ από Ρώσους


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Ένας από τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς οργανισμούς της Ρωσίας, η TEZ TOUR, άδραξε την ευκαιρία της πραγματοποίησης της έκθεσης "MITT 2015", της μεγαλύτερης τουριστικής έκθεσης της χώρας στη Μόσχα, για να βραβεύσει τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. Συγκεκριμένα ο ΟΛΗ έλαβε το βραβείο του καλύτερου συνεργάτη της TEZ TOUR για την περσινή τουριστική σεζόν στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου (ΟΛΗ) Α.Ε., αυτό το βραβείο ήταν μια ακόμα αναγνώριση της προσπάθειάς της «για άνοιγμα της ρώσικης αγοράς στον τουρισμό κρουαζιέρας. Η ρώσικη αγορά κρουαζιέρας είναι ένας νέος στόχος, για την Ελλάδα και την Κρήτη, στα πλαίσια της στρατηγικής της για συνολική διείσδυση στην ρώσικη αγορά».

Το βραβείο.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΗ κ. Γιάννης Μπρας, «είναι ιδιαίτερη τιμή για εμένα και τον προορισμό μας αυτή η αναγνώριση από ένα από τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς οργανισμούς της Ρωσίας. Το άνοιγμα νέων αγορών για τον προορισμό μας και την Ελλάδα είναι πολύ σημαντικό, ιδιαίτερα για μια αγορά-στόχο, που έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες και δυναμική για τα επόμενα χρόνια. Απόφασή μας είναι να στηρίξουμε όλες τις καινοτόμες ιδέες και προτάσεις, ιδιαίτερα αυτές που βελτιώνουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες και την εμπειρία».

Ο γενικός διευθυντής στην Ελλάδα της TEZ Tours κ. Μανώλης Απλαδενάκης, αφού ευχαρίστησε τον κ. Μπρα για τις άοκνες προσπάθειές του στην ανάπτυξη του προορισμού "Ηράκλειο" και της καινοτομίας στην εξυπηρέτηση και την ενημέρωση των επισκεπτών, δήλωσε ότι «είναι πολύ θετικό για την Κρήτη να διαθέτει μία ακόμα επιλογή για διακοπές, αυτή του Fly, Stay & Cruise. Ο συνδυασμός παραδοσιακών διακοπών αλλά και μικρής κρουαζιέρας 3-4 ημερών δημιουργεί νέα δεδομένα για την Κρήτη για τα επόμενα χρόνια».

Σύμφωνα με τη διοίκηση του Οργανισμού, ο ΟΛΗ Α.Ε. συνεχίζει να αναπτύσσει νέες καινοτόμες δράσεις, βασισμένες στο μοντέλο των "5 αισθήσεων" (έχει βραβευτεί με πάνω από 8 βραβεία) το οποίο έχει αναπτύξει, και να δημιουργεί νέα δεδομένα στην εξυπηρέτηση των επισκεπτών του σε παγκόσμιο επίπεδο.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση