iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 07 Δεκεμβρίου 2016
Καφετέρια - καφετέριες

Οι "χαμένες" αποφάσεις για τα λουκέτα


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις γύρω από τις χαμένες και ανεκτέλεστες αποφάσεις για λουκέτα σε υγειονομικά καταστήματα του Ηρακλείου, όπως αποκάλυψαν η "ΚΡΗΤΗ TV", η "Νέα Κρήτη" και το neakriti.gr. Μέσα σε μια ημέρα, 4 φάκελοι με 4 διαφορετικές περιπτώσεις καταστημάτων, που εστάλησαν με απλό ταχυδρομείο από το αρμόδιο τμήμα του Υγειονομικού προς το Δήμο Ηρακλείου εξαφανίστηκαν, ενώ οι ίδιες αποφάσεις εστάλησαν κανονικά σε άλλες υπηρεσίες και στους καταστηματάρχες.

Αυτό υποστηρίζει σε δήλωσή του ο επόπτης και αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εποπτών Δημόσιας Υγείας Αντώνης Παπαδάκης. Δήλωση που δίνει άλλες διαστάσεις στη σκανδαλώδη αυτή υπόθεση, αφού θεωρητικά και στατιστικά κρίνεται δύσκολο να χαθούν μέσω ταχυδρομείου 4 φάκελοι, και μάλιστα μέσα στην ίδια μέρα.

«Τα έγγραφα έχουν φύγει με τον τρόπο αλληλογραφίας που ακολουθούμε τόσα χρόνια. Το θέμα είναι πώς χάθηκαν; Πρέπει να δούμε τι έγινε. Είναι μεγάλος ο αριθμός των φακέλων που αγνοούνται. Και πρέπει επίσης να σας πω ότι καμία υπηρεσία, πανελλαδικά, δεν αποστέλλει συστημένη αλληλογραφία ή με αποδεικτικό.

Και η Εισαγγελία και το Πρωτοδικείο μάς στέλνουν αλληλογραφία με το απλό ταχυδρομείο. Επίσης υπάρχει έγγραφο του Οικονομικού Τμήματος της Περιφέρειας που μας επιβάλλει να είναι απλή η αλληλογραφία. Ούτε καν συστημένη, παρά μόνον αν υπάρχει ειδικός λόγος», είπε συγκεκριμένα ο αντιπρόεδρος Πανελλήνιου Συλλόγου Εποπτών Δημόσιας Υγείας Αντώνης Παπαδάκης.

Μετά από αυτό, όπως ήταν φυσικό, η υπόθεση έλαβε νέες διαστάσεις καθώς είναι απορίας άξιο πώς χάθηκαν όχι ένας, όχι δύο, όχι τρεις αλλά τέσσερις φάκελοι αποφάσεων που, αν και έφτασαν σε άλλες υπηρεσίες, δεν έφτασαν προς εκτέλεση... στη Λότζια, όπως τουλάχιστον υποστηρίζει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος.

Ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση να χάθηκαν οι φάκελοι απαντά από την πλευρά του ο περιφερειακός διευθυντής των ΕΛ.ΤΑ. στην Κρήτη κ. Νίκος Τζεδάκης, ξεκαθαρίζοντας ότι τα τελευταία χρόνια δεν έχει χαθεί κανένας φάκελος με απλή αλληλογραφία. Υποστηρίζει την ίδια ώρα πως δεν υπάρχει ούτε μια καταγγελία από υπηρεσία ή δημότη σχετική με το θέμα.

«Μέχρι στιγμής τουλάχιστον δεν έχει γίνει καμία καταγγελία ότι χάθηκε αλληλογραφία δημόσιων υπηρεσιών. Όλη η αλληλογραφία κινείται με διαδικασίες που δεν επιτρέπουν να χαθεί κάτι», τόνισε ο περιφερειακός διευθυντής ΕΛ.ΤΑ. Κρήτης Νίκος Τζεδάκης.


Γ. Αναστασάκης: «Μη επαγγελματικός ο τρόπος διακίνησης»

Ο επίμαχος τρόπος διακίνησης των εγγράφων, χωρίς αποδεικτικό επίδοσης, έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στη Λότζια. Επόπτες από το αρμόδιο τμήμα του Υγειονομικού εκπλήσσονται από τις αντιδράσεις του Δήμου Ηρακλείου, καθώς, όπως επισημαίνουν, πρόκειται για μια διαδικασία που ακολουθούν και άλλες αντίστοιχες υπηρεσίες στην υπόλοιπη χώρα.

Αξίζει πάντως να τονιστεί ότι εδώ και αρκετά χρόνια, το αρμόδιο τμήμα του Υγειονομικού στέλνει έγγραφα με απλή αλληλογραφία, όπως και άλλες αντίστοιχες υπηρεσίες στην υπόλοιπη χώρα. Διαδικασία που καυτηρίασε από την πλευρά του ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Γιάννης Αναστασάκης σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

«Είναι κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις εισηγήσεων του Υγειονομικού, που ουδέποτε έφτασαν στο Δήμο. Και το ερώτημα είναι γιατί εισηγήσεις για τόσο σοβαρά θέματα στέλνονται με απλό ταχυδρομείο, χωρίς να υπάρχει ένα αποδεικτικό για το ποιος παραλαμβάνει αυτά που στέλνονται», ανέφερε ο αντιδήμαρχος Πολεοδομίας Γιάννης Αναστασάκης, χαρακτηρίζοντας τον τρόπο διακίνησης των εγγράφων από πλευράς Υγειονομικού ως μη επαγγελματικό και δεοντολογικό.

Το ζήτημα της διακίνησης της αλληλογραφίας, ωστόσο, θα εξεταστεί από τις εμπλεκόμενες πλευρές, προκειμένου να αποφευχθούν παρόμοιες καταστάσεις στο άμεσο μέλλον. Και αυτό διότι ζητούμενο για τον κλάδο της εστίασης είναι η διαφάνεια και η ίση μεταχείριση προς όλους, με τα βλέμματα πλέον να είναι στραμμένα στις επόμενες κινήσεις της δημοτικής Αρχής.

Γεωργία Μακάκη

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση