iphone app
android app
iphone app android app
Δευτέρα 05 Δεκεμβρίου 2016
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΡΗΤΗΣ - ΤΑΙΝΙΑ

Μεγάλος άσος για την Κρήτη ο κινηματογραφικός τουρισμός


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Η καρδιά της τουριστικής Κρήτης σε λίγες ημέρες θα "χτυπά" στη Γερμανία εκεί όπου αναμένεται την Τετάρτη να ανοίξει τις πύλες της η διεθνής έκθεση του Βερολίνου, με τη συμμετοχή δεκάδων χωρών και τους επισκέπτες να ανέρχονται σε εκατοντάδες χιλιάδες. Άσος στον μανίκι της Περιφέρειας Κρήτης, ο κινηματογραφικός τουρισμός, που αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για την προσέλκυση ακόμη περισσότερων επισκεπτών.

«Η Περιφέρεια Κρήτης έχει έρθει ήδη σε επαφή με παραγωγούς του κινηματογράφου και το μόνο σίγουρο είναι ότι το προσεχές καλοκαίρι θα μας επισκεφτούν συνεργεία για να τραβήξουν εικόνες από το νησί αλλά και να παρουσιάσουν μέσα από την μεγάλη οθόνη τον τρόπο ζωής στο νησί μας. Μάλιστα εξετάζεται το σενάριο είτε να γυριστούν ταινίες, είτε και επεισόδια μέσα από τα οποία θα αναδεικνύεται και στην πιο απομακρυσμένη γωνία του πλανήτη αλλά και σε χώρες με τεράστιους πληθυσμούς όπως είναι η Κίνα, ο πολιτισμός μας, η κρητική διατροφή, το ταπεραμέντο αλλά και η φιλοξενία που προσφέρουν απλόχερα οι κάτοικοι του νησιού μας σε κάθε επισκέπτη», υπογραμμίζει μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στο Ράδιο 9,84 ο εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού της Κρητικής αντιπροσωπείας κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης,

Διεθνή κινηματογραφικά συνεργεία αναμένεται να γευτούν άρωμα Κρήτης και ετοιμάζουν βαλίτσες για το νησί μας προκειμένου να καταγράψουν και να απαθανατίσουν τις ομορφιές του τόπου μας και εν συνεχεία μέσα από τη μεγάλη οθόνη να τις αναδείξουν στη δική τους.

Η Περιφέρεια Κρήτης έχει ένα δυνατό χαρτί να προτάξει σε μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως, εκείνη του Βερολίνου που ανοίγει τις πύλες της την ερχόμενη Τετάρτη, καθώς η δύναμη της φιλμικής εικόνα αποτελεί ένα καλό και αξιόπιστο μέσο για την επίτευξη του σκοπού, που λέγεται τουρισμός, πάνω στον οποίο η Κρήτη επενδύει τα μέγιστα.

«Ο κινηματογραφικός τουρισμός αποτελεί έναν έξυπνο τρόπο για την όσο το δυνατόν καλύτερη προβολή και διαφήμιση του νησιού μας  προωθώντας ταυτόχρονα το κομμάτι που λέγεται τουρισμός και από τον οποίο η Κρήτη προσδοκά πολλά οφέλη. Σίγουρα είναι μια πρώτη τάξεως διαφήμιση που με την βοήθεια και της εικόνας συμβάλλει τα μέγιστα στο να μπει η Μεγαλόνησος στις μεγαλύτερες κινηματογραφικές αίθουσες ανά τον κόσμο», προσθέτει ο κ. Βαμιεδάκης.

Σύμφωνα και με διεθνείς έρευνες, ο αντίκτυπος που έχει τουριστικά, σε μια περιοχή ο κινηματογραφικός τουρισμός μετράται έμμεσα με συγκρίσεις των αφίξεων πριν την προβολή μίας ταινίας και αμέσως μετά. Είναι ενδεικτικό ότι δέκα στους εκατό διεθνείς τουρίστες που ταξίδεψαν το 2014, επέλεξαν τον προορισμό τους επειδή είδαν μία κινηματογραφική ταινία που γυρίστηκε στη χώρα την οποία επισκέφθηκαν.

Όπως τονίζει ο εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης, που όλο αυτό το διάστημα έχει καταφέρει να έχει σημαντικές επαφές με τουριστικούς κινηματογραφικούς παράγοντες από διεθνείς εκθέσεις που έχει επισκεφθεί τους τελευταίους μήνες, «τα οφέλη από τον κινηματογραφικό τουρισμό είναι πολλαπλά, αυξάνοντας σημαντικά την τουριστική κίνηση, ενώ οι υποψήφιοι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις επιλογές που προσφέρει το νησί μας μέσα από την αποκαλούμενη έβδομη τέχνη».

Στην έκθεση του Βερολίνου που ολοκληρώνεται την ερχόμενη Κυριακή, η Τουριστική Κρήτη αναμένεται να αποκομίσει πολλαπλά οφέλη και σύμφωνα με τον κ. Βαμιεδάκη είναι πανέτοιμη να υποδεχτεί τους χιλιάδες των επισκεπτών που θα περάσουν από το περίπτερό της, μεταξύ των οποίων και παραγωγοί κινηματογράφου που θα εκφράσουν την επιθυμία τους να κλείσουν μία θέση το ερχόμενο καλοκαίρι στο νησί μας για να απαθανατίσουν μέσα από το φακό της κάμερας, τις ομορφιές, τον η πολιτισμό του τόπου τη γαστρονομία του τόπου μας, αλλά πάνω από όλα την Κρητική φιλοξενία.

Βάλια Μπούη

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση