iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 07 Δεκεμβρίου 2016
Θαλασσινά

Τα άγνωστα οφέλη των θαλασσινών στην υγεία μας


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Την τιμητική τους ανάμεσα στα σαρακοστιανά εδέσματα έχουν τα θαλασσινά, που κρατούν κυρίαρχη θέση στο τραπέζι πολλών νοικοκυριών τις ημέρες της Σαρακοστής. Καταναλώνοντας όμως χταποδάκια, καλαμαράκια, μύδια και γαρίδες πόσο ωφελούμε την υγεία μας;

Σύμφωνα με το mothersblog.gr, τα θαλασσινά κάνουν καλό στην καρδιά καθώς έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη και υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 οξέα λιπαρά. Μπορούν να προστατέψουν την καρδιά και να μειώσουν τη χοληστερόλη στο αίμα. Μία μελέτη που είχε γίνει έδειξε ότι η κατανάλωση μία παραπάνω μερίδας θαλασσινών ή ψαριών μπορεί να μειώσει κατά 50% τις καρδιακές παθήσεις.

Επίσης, τρώγοντας θαλασσινά ενισχύεται η όρασή μας. Από την παιδική μας ηλικία ακούμε τους γονείς μας να μας λένε να φάμε ψάρι γιατί κάνει καλό στα μάτια! Σύμφωνα με τις έρευνες, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην προστασία της όρασης ενώ η ρετινόλη, μια μορφή της βιταμίνης Α, ενισχύει τη νυχτερινή όραση.

Τα θαλασσινά προσφέρουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως ιώδιο, σελήνιο, ψευδάργυρο και κάλιο, που κάνουν το σώμα να λειτουργεί ομαλά. Το ιώδιο είναι σημαντικό για το θυρεοειδή αδένα και το σελήνιο κάνει τα ένζυμα που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία από τον καρκίνο. Επιπλέον τα ψάρια και τα οστρακοειδή είναι επίσης άριστες πηγές πολλών βιταμινών, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α και D.

Η κατανάλωση πολλών ψαριών κρατά τους πνεύμονες δυνατούς και πιο υγιείς. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα θαλασσινά μπορούν να συμβάλλουν στην καταπολέμηση του άσθματος αλλά είναι πολύ ωφέλιμα και για την πρόληψή του.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση