iphone app
android app
iphone app android app
Πέμπτη 08 Δεκεμβρίου 2016

Ο ντεμοντέ ΣΥΡΙΖΑ φτιάχνει... μόδα και πολιτική!


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Ξεκούμπωτα πουκάμισα, τζιν, δερμάτινα παλτό, ημίμποτα και βεβαίως για γραβάτα ούτε λόγος. Ροκάδες της πολιτικής σε ένα σύστημα που επιβιώνει ανάμεσα στον καθωσπρεπισμό και τα "επιβάλλεται". Είναι δυνατόν, εντός και εκτός χώρας, σοβαρά εγχώρια και διεθνή ΜΜΕ να ασχολούνται με τις ενδυματολογικές προτιμήσεις του Έλληνα πρωθυπουργού και πολύ περισσότερο των μελών του Υπουργικού Συμβουλίου, την ώρα που η Ελλάδα αναζητά την οικονομική της επιβίωση, αναρωτιέται εύλογα κανείς.

Του Χρήστου Κώνστα

Ένα ζήτημα όπως η lifestyle εικόνα μιας κυβέρνησης δε θα έπρεπε να είναι καν στην ατζέντα της δημόσιας σφαίρας. Ωστόσο είναι, και μάλιστα στην κορυφή της, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Από την πρώτη σελίδα του περιοδικού "TIME" έως τα σχόλια των Βρετανών δημοσιογράφων, οι οποίοι περίπου "έφριξαν" μπροστά στη δημόσια εμφάνιση του υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη έξω από την Ντάουνινγκ Στριτ.

Το μπλε ηλεκτρίκ ξεζωσμένο πουκάμισο κόντρα στο εκλεπτυσμένο βρετανικό κουστούμι του ομολόγου του ήταν αρκετό για να εξεγείρει δημοσιογραφικά τους Βρετανούς. Είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για κάτι λιγότερο από ήσσονος σημασίας ζήτημα για να ασχολείται κανείς, ωστόσο η επιμονή των διεθνών Μέσων με το συγκεκριμένο θέμα - άλλωστε, προκαλεί σχόλια και εντός Ελλάδος - οδηγεί και σε μια δεύτερη σκέψη. Αλήθεια, πότε άλλοτε κορυφαία ΜΜΕ ασχολούνται ακόμη και με τέτοιου είδους ζητήματα; Όταν το "υποκείμενο" της δημοσιογραφικής τους προσέγγισης παρουσιάζει δυναμική με διεθνείς διαστάσεις. Πόσες, αλήθεια, φορές δεν έχουν απασχολήσει τα φώτα της δημοσιότητας τα σηκωμένα μανίκια του Μπάρακ Ομπάμα;

Οι συντηρητικές ενδυματολογικές επιλογές της Άγκελα Μέρκελ; H μετακίνηση του Φρανσουά Ολάντ με δίτροχο για τα προσωπικά του ραντεβού; Ή ακόμη περισσότερο τα μέλη της Βρετανικής βασιλικής οικογένειας; Κοντολογίς. Η ελληνική κυβέρνηση από την πρώτη στιγμή και για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια αποκτά μια σοβαρή δυναμική όχι για το πρόβλημα που καλείται να διαχειριστεί, αλλά για τις λύσεις που παρουσιάζει για το πρόβλημα.

Το ενδιαφέρον των διεθνών ΜΜΕ πλέον έχει περάσει στα "πρόσωπα" που προτείνουν αυτές τις λύσεις. Μοιραία λοιπόν επιχειρούν να ασχοληθούν και με πιο προσωπικά ζητήματα, τα οποία στην παρούσα φάση δεν απασχολούν τους Έλληνες. Ωστόσο, αυτή η διαπίστωση επιβεβαιώνει ότι αυτή η κυβέρνηση επιχειρεί να "φτιάξει" πολιτική. Όπως κάποιοι εκκεντρικοί σχεδιαστές επιχειρούν να φτιάξουν μόδα. Και στις δύο περιπτώσεις οι "πωλήσεις" καθορίζουν το επιτυχές τους εγχειρήματος.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση