iphone app
android app
iphone app android app
Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017
pao

Πάει Κίνα ο Παναθηναϊκός


Ο Παναθηναϊκός κάνει άνοιγμα στην Κίνα και προχωράει σε πρώτο στάδιο στην εμπορική αξιοποίηση του brand name της ομάδας στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ασίας.

Ο νέος συνεργάτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης Αθλητικών Οργανισμών και Προσωπικοτήτων με εξειδίκευση στην προώθηση ξένων αθλητών, celebrities και ομάδων στην αγορά της Κίνας και εύρεσης χορηγιών και άλλων ευκαιριών για αυτούς.

Είναι πρωτοπόρος στον τομέα της στην Κίνα και έχει συνάψει συμφωνίες εκατομμυρίων δολαρίων μεταξύ χορηγών και αθλητικών ομάδων και παικτών, ενώ διαχειρίζεται και προωθεί σειρά μεγάλων προσωπικοτήτων στην ευρύτερη αγορά της Ασίας.

Η εταιρεία θα είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στην Κίνα, αλλά και στις υπόλοιπες χώρες της ευρύτερης περιοχής σε τομείς όπως το social media marketing, το merchandising, η διοργάνωση εκδηλώσεων, οι online δημόσιες σχέσεις, η προσέλκυση χορηγών και γενικότερα σε κάθε τομέα που μπορεί να δημιουργήσει συνθήκες αύξησης των εσόδων της ομάδας.

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός γίνεται έτσι η πρώτη ομάδα στον ελληνικό αθλητισμό, αλλά και η πρώτη ευρωπαϊκή ομάδα μπάσκετ που θα επιχειρήσει να διερευνήσει και εν τέλει να αξιοποιήσει τη δυναμικότερη αγορά του κόσμου.

Ο ιδιοκτήτης και πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, δήλωσε για τη συνεργασία: «Ο Παναθηναϊκός γίνεται σήμερα η πρώτη ελληνική ομάδα και ταυτόχρονα η πρώτη Ευρωπαϊκή από το χώρο του μπάσκετ που ανοίγει το πεδίο της συνεργασίας της ως την Κίνα. Αυτό δεν μπορεί παρά να μας γεμίζει χαρά και ικανοποίηση καθώς καθιστά ξεκάθαρο το μέγεθος της κορυφαίας Ευρωπαϊκής δύναμης στο χώρο του μπάσκετ. Τίποτε δεν γίνεται τυχαία σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ως Παναθηναϊκός ολοκληρώσαμε μια μεγάλη έρευνα μέσω της οποίας διαπιστώσαμε ότι υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον για τον έξι φορές Πρωταθλητή Ευρώπης. Ως εκ τούτου ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ευρώπη ανοίγει ακόμα περισσότερο τα "φτερά" του και διευρύνει τη δεξαμενή των φιλάθλων του σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να εκμεταλλευτεί εμπορικά την παγκόσμια αναγνώρισή του. Στόχος είναι μέσα απ' αυτή τη συνεργασία, εκτός των άλλων, να υπάρξουν γενικότερα οφέλη τόσο για το Ελληνικό όσο και για το Ευρωπαϊκό μπάσκετ».

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση