iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017
ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ-ΔΕΗ

Καψώνια της ΔΕΗ


ΔΕΗ πληρώνουμε αλλά στο σκοτάδι μένουμε κάθε λίγο και λιγάκι λόγω των διακοπών. Και καλά στην περίπτωση ενός σπιτιού, η κατάσταση βολεύεται με ένα κεράκι ή με το να ψήσει η νοικοκυρά το φαγητό καθυστερημένα. Στην περίπτωση των επιχειρήσεων, όμως, και δη των καταστημάτων ειδών τροφίμων, τι γίνεται όταν μια πολύωρη διακοπή ρεύματος τινάζει στον αέρα τη λειτουργία τους, εμποδίζει την ομαλή εξυπηρέτηση των πελατών και εντέλει ζημιώνει ανεπανόρθωτα την επιχείρηση;

Μια τέτοια μεγάλη ζημιά υπέστη χθες - και όπως μας είπε δεν είναι η πρώτη φορά - ο ιδιοκτήτης αρτοποιείου-ζαχαροπλαστείου "Sweet House", στην οδό Μελίνας Μερκούρη και Κονδυλάκη, στη Θέρισο, κ. Γρηγόρης Μωυσάκης.

Η ΔΕΗ, προχωρώντας σε προγραμματισμένη διακοπή λόγω εργασιών συντήρησης, άφησε χωρίς ρεύμα όχι μια, όχι δύο, αλλά τρεις ολόκληρες ώρες-αιχμής την περιοχή. Συγκεκριμένα, κατέβασε τους διακόπτες από τις 8:30 έως τις 11:30 το πρωί, δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα στις επιχειρήσεις. Στην περίπτωση του κ. Μωυσάκη, όπως ο ίδιος είπε, ούτε ψωμί μπόρεσε να βγάλει, ούτε να εξυπηρετήσει τους πελάτες που ζητούσαν ζεστές τυρόπιτες. Με δεδομένο όμως ότι μιλάμε για ζαχαροπλαστείο, φαντάζεται κανείς την τεράστια ζημιά και την αλλοίωση που σημειώνεται στα παγωτά και στα γλυκά «που λειώνουν και αναγκαζόμαστε να τα πετάξουμε», όπως λέει ο κ. Μωυσάκης.

Μέσα στην οργή και στην απόγνωσή του, που για μια ακόμα φορά θα αναγκαστεί να πετάξει στα σκουπίδια δεκάδες είδη του, αναρωτιέται «αυτά όλα ποιος θα μας τα πληρώσει;», ενώ διαμαρτύρεται έντονα «διότι με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως επαγγελματίες λόγω της κρίσης και της αναδουλειάς, δεν ξέρουμε πού θα φτάσει η κατάστασή μας, όταν μέσα σε όλα έχουμε να σκεφτόμαστε και τις διακοπές της ΔΕΗ».

Εκείνο όμως που εξοργίζει τους επιχειρηματίες και στην προκειμένη περίπτωση τον κ. Μωυσάκη είναι ότι, αν και επρόκειτο για προγραμματισμένη διακοπή και όχι για κάποια ξαφνική βλάβη, η ΔΕΗ δεν μπήκε στον κόπο να ενημερώσει εγκαίρως τους καταστηματάρχες ώστε να λάβουν τα μέτρα τους, με αποτέλεσμα να βρίσκονται προ εκπλήξεως, με αποτέλεσμα, όταν συμβαίνει αυτό, κάθε φορά να τρέχουν και να μη φτάνουν στην προσπάθειά τους να βρουν μάταια τρόπους να διατηρήσουν τα προϊόντα τους αναλλοίωτα.

«Έχω κάνει αίτηση από το 1983 στην Επιχείρηση και ζητάω να με ειδοποιεί με ένα απλό τηλεφώνημα. Όμως, ποτέ δεν έγινε καμία ανάλογη κίνηση. Κάθε φορά κόβουν το ρεύμα ξαφνικά και εντελώς απροειδοποίητα. Και όταν πάλι τους ρωτάω γιατί δεν επιλέγουν να κάνουν τη συντήρηση μεταμεσονύχτιες ώρες ώστε να μην παθαίνουμε όλη αυτή τη ζημιά και να μην κλείνουν επιχειρήσεις, μου λένε ότι δουλεύουν 7 το πρωί με 3 το μεσημέρι. Είναι πράγματα αυτά;», είπε ο κ. Μωυσάκης.


Γ. ΜΩΥΣΑΚΗΣ «Γιατί δε μας ειδοποιείτε;»

Και για να μας αποδείξει ότι αυτά τα στραβά και τα παράλογα μόνο στην Ελλάδα γίνονται, ο ίδιος περιγράφει ένα περιστατικό που έζησε γνωστός του, ο οποίος είχε πάει στο Παρίσι. «Όταν βγήκε το βράδυ από το ξενοδοχείο, περίπου στις 11, είδε το δρόμο σκαμμένο τουλάχιστον σε απόσταση τέσσερα μέτρα και παραξενεύτηκε.

Το επόμενο πρωί όμως που ξύπνησε είδε ότι στη διάρκεια της νύχτας ο δρόμος είχε στρωθεί και η ζωή το επόμενο πρωί επέστρεφε στους κανονικούς της ρυθμούς, χωρίς να ενοχληθεί κανείς». Επισημαίνοντας «γιατί να μην μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο και στην Ελλάδα, μόνο πρέπει κάθε φορά που θα γίνει μια βλάβη ή μια δημόσια εργασία όλα να μπλοκάρουν», ο κ. Μωυσάκης ζητά από τη ΔΕΗ, αν δεν μπορεί να αλλάξει το ωράριό της, τουλάχιστον να ενημερώνει εγκαίρως για τις προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος, ώστε να μην επωμίζονται οι επιχειρηματίες όλη τη ζημιά.

Της Μαρίας Αντωνογιαννάκη

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση