iphone app
android app
iphone app android app
Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Κανονικά οι εξετάσεις όπως έγραψε το neakriti.gr (ηχητικό)


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Τις πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης και με απόφαση κατά της απεργίας στη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση των προέδρων των ΕΛΜΕ. Προηγήθηκε ένταση, με τη μειοψηφία να ζητά επικύρωση της απεργίας και κατ' ουσία σπάσιμο της επιστράτευσης. 

Την πληροφορία πρώτη αποκάλυψε λίγο μετά τα μεσάνυχτα η εκπομπή της "ΚΡΗΤΗ TV" "Αντιθέσεις" και το πόρταλ neakriti.gr.

Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Νίκος Παπαχρήστος κατήγγειλε για συνδικαλιστικά μικροπολιτικά παιχνίδια τη μειοψηφία και τον υπουργό Παιδείας για πολιτικό τσαμπουκά. Εξήγησε ότι δεν μπορεί να παίζονται παιχνίδια εις βάρος των μαθητών και των καθηγητών που έχουν τα φύλλα πορείας στα χέρια τους και διακινδυνεύουν την απόλυσή τους.

Κατά τη μαραθώνια συνεδρίαση, η αρχική πρόταση για απεργία μέσα στις εξετάσεις είχε συγκεντρώσει το 92% των ψήφων. 

Ωστόσο, η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ (ΔΑΚΕ, ΠΑΣΚΕ, Αυτόνομη Παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ), συνεκτιμώντας τις εξελίξεις (επιστράτευση των καθηγητών, αρνητική θέση της ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ για στήριξη των καθηγητών με απεργία την Παρασκευή), αποφάσισε να θέσει το ζήτημα της μη πραγματοποίησης της απεργίας.

Όπως ανέφεραν οι εκπρόσωποι της πλειοψηφίας στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας, δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή οι κοινωνικοί όροι για να «σπάσουν» οι καθηγητές την επιστράτευση της κυβέρνησης και η κοινωνία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αντέξει τελικά κάτι τέτοιο.

Τη δυσφορία του για τη μη στήριξη του κλάδου από τα κορυφαία συνδικαλιστικά όργανα που δε δέχτηκαν να καλύψουν τους καθηγητές την πρώτη ημέρα της απεργίας με αποτέλεσμα να αμφισβητούν το ρόλο και την ύπαρξή τους εξέφρασε ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηρακλείου Λάζαρος Μάρκου μιλώντας στο Ράδιο 9,84 και στην Αγγέλα Δουλγεράκη.

Αιχμές του ίδιου και για τη στάση των κομμάτων της συγκυβέρνησης που καταδικάζουν την επιστράτευση αλλά αφήνουν αναπάντητα τα ανοικτά θέματα που έχουν να κάνουν με τη λειτουργία του σχολείου προς όφελος των μαθητών, την ανεργία και τον εργασιακό μεσαίωνα που επιβάλλουν.

Ο ίδιος ζήτησε Πολιτεία και κοινωνία να αφήσουν κατά μέρος την υποκρισία και να αποφασίσουν τι παιδεία θέλουν.

Της Αγγέλας Δουλγεράκη

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση