iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017
Γυναίκες διαφόρων ηλικιών

Ποιες τροφές κάνουν καλό σε κάθε ηλικία


Κάθε ηλικία έχει τις ανάγκες της. Αυτό ισχύει και για τη διατροφή. Διαβάστε παρακάτω ποιες τροφές είναι κατάλληλες για κάθε ηλικία…


Στα 20: Σολομός

Η δεκαετία των 20, αν και είναι συνδεδεμένη με ανεμελιά, δεν είναι πάντα ακριβώς έτσι. Μελέτες δείχνουν πως η κατάθλιψη είναι συνήθης στο ηλικιακό γκρουπ μεταξύ των 15 και των 34 και πως οι γυναίκες είναι δύο φορές πιο επιρρεπείς από τους άνδρες. Ο σολομός, πλούσιος σε Ωμέγα 3, μπορεί να βοηθήσει τη διάθεση αυξάνοντας τη σεροτονίνη. Επίσης στα 20  το πιθανότερο είναι πως με τις πολλές ώρες δουλειάς και τις βραδινές εξόδους δεν έχουμε πολλή ώρα για μαγείρεμα, οπότε η λύση του σολομού δύο φορές την εβδομάδα είναι πρακτική. Βάλτε τον στη σαλάτα ή σε σάντουιτς μαζί με μαγιονέζα χαμηλών λιπαρών.


Στα 30: Αβγά και σπανάκι

Αυτή η δεκαετία είναι το πιθανότερο πως θα σας βρει σε εγκυμοσύνη, θηλασμό ή σε διαδικασία να προσπαθείτε να τεκνοποιήσετε. Μια ομελέτα με σπανάκι είναι η ιδανική λύση για πρωινό, μιας που και τα αβγά και τα το σπανάκι περιέχουν χολίνη, ουσία που βοηθά τον εγκέφαλο των νεογνών να αναπτυχθεί. Το Ινστιτούτο Ιατρικής συστήνει να προσλαμβάνουμε 425mg χολίνη ημερησίως, 450 αν είμαστε έγκυοι και 550 αν θηλάζουμε. Ένα μεγάλο αβγό θα σας δώσει 145mg και μισή κούπα σπανάκι 240mg. To σπανάκι παίρνει έξτρα πόντους για τις εγκυμονούσες, μιας και περιλαμβάνει φολικό οξύ που βοηθάει στην ομαλή ανάπτυξη του εμβρύου.


Στα 40: Άπαχο κρέας και μπρόκολο

Για αυτές που αγαπούν τα χάμπουργκερ τα νέα είναι καλά. Το κόκκινο κρέας είναι πλούσιο σε σίδηρο με αποτέλεσμα να ενισχύει τα ερυθρά αιμοσφαίρια και να κρατά την ενέργειά μας σε υψηλά επίπεδα σε αυτήν την απαιτητική και γεμάτη υποχρεώσεις ηλικία. Επειδή όμως το κόκκινο κρέας συνδέεται  με υψηλή χοληστερίνη, καλό είναι να αναζητείτε σίδηρο και σε άλλες πηγές, όπως στις γαρίδες ή τα δημητριακά ολικής αλέσεως. Σε αυτήν την ηλικία είναι πολύ σημαντικό να τρώμε λαχανικά όπως το μπρόκολο γιατί μειώνουν το ρίσκο για καρκίνο του μαστού.


Στα 50: Άπαχο ή με χαμηλά λιπαρά γιαούρτι  

Τα οιστρογόνα συγκρατούν ασβέστιο στα κόκαλα αλλά μετά την εμμηνόπαυση μειώνονται και συνεπώς μειώνεται και το ασβέστιο στα οστά. Το γιαούρτι αλλά και το άπαχο γάλα αναπληρώνουν το χαμένο ασβέστιο καθώς και το άπαχο τυρί αλλά και ο ενισχυμένος με ασβέστιο χυμός πορτοκαλιού. Για να βοηθήσετε περαιτέρω το σώμα σας ρωτήστε το γιατρό σας μήπως πρέπει να πάρετε συμπλήρωμα βιταμίνης D.

Πηγή: marieclaire.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση