iphone app
android app
iphone app android app
Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017
βλακεία

Όταν το μυαλό είναι .. κουνημένο!


Ok! Είναι κατανοητό … ένας διαφημιστής πληρώνεται για να διαφημίζει τα προϊόντα του πελάτη του και πρέπει να το κάνει καλά.

Και για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να βάλει όλη του την φαντασία..

Την φαντασία ναι, αλλά όχι και την βλακεία! Γιατί πως αλλιώς να χαρακτηρίσεις την ιδέα που είχε αυτός που ανέλαβε να φτιάξει το διαφημιστικό σποτ εταιρείας αυτοκινήτων… ???

Αυτός ο…τρανός  εγκέφαλος έστησε το εξής σενάριο: Σε ένα κλειστό γκαράζ ένας μεσήλικας άντρας επιχειρεί να αυτοκτονήσει. Συνδέει λοιπόν την εξάτμιση του αυτοκινήτου του  και την καμπίνα του αυτοκινήτου με ένα λάστιχο  έχοντας πάντα τον κινητήρα του αυτοκινήτου σε λειτουργία.

Ωστόσο, η αυτοκτονία αποτυγχάνει και το μόνο που καταφέρνει ο παραλίγο αυτόχειρας είναι να μετατρέψει το γκαράζ του σε σάουνα καθώς το διαφημιζόμενο αυτοκίνητο εκπέμπει μόνο υδρατμούς, μιας και καταναλώνει υδρογόνο.

Δηλαδή …. Πόσο μπουχαχας! Σε μια εποχή που οι αυτοκτονίες, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε ολόκληρο τον πλανήτη ελέω οικονομικής κρίσης, αυξάνονται και καθημερινά καταγράφονται δεκάδες περιστατικά .. αυτός σκέφτηκε να διαφημίσει το προϊόν του με μια .. απόπειρα αυτοκτονίας!!!

Για την ιστορία, όπως διαβάζω στο lifo.gr, η διαφημιζόμενη εταιρεία ζήτησε συγγνώμη και απέσυρε το βίντεο από το κανάλι της στο Youtube. .

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση